Queen Of The Damned
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Take place after the Queen have been killed.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 The fury is rising.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Sep 07, 2010 9:51 pm

Sukii ser ham blot i øjnene og et lykkeligt dog meget genert smil kommer over hendes læber da han siger at hun er smuk.. det er tydeligt hun kunne li det, hun kunne virkelig li at han sagde den slags til hende.. hun nyder at mærke hans hånd over sin kind og lukker sine, nydende sine øjne da hans ene hånd kommer op til hendes trusser og begynder at pille ved dem.. dog åbner hun sine øjne igen og smiler kærligt.. det er tydeligt hun intet har imod hvad han gør, langt fra faktisk.. hun gengælder kysset og hun ville faktisk være ligeglad lige nu om så de så stod i en beskidt gyde.. så længe det var Logan som var over hende.. hun holder kysset lidt tid, men slipper det så stille og ser lidt på ham.. hun vender sig ansigt væk og det liner lidt hun gemmer sine øjne, men ganske still vender hun igen sine øjne.. og de lyse grå øjne kigger op på ham.. hun lader blot sine kontaktlinser falde ned i skralle spanden, for hun har skam mange flere, så de er ikke så vigtige.. "..er.. er jeg stadig.. smuk?" spørg hun ganske stille som hun ser ham i øjnene.. det er tydeligt at læse på hende.. at hun vil være hende selv.. og ikke den Sukii som alle i hendes skole ser, med helt rødt hår og brune øjne..
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 66
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Sep 07, 2010 10:24 pm

Han smilede mildt da hun tog de brune kontaktlinser ud, og kort efter kiggede hans grønne øjne, ind i hendes grå, smukke øjne. Han strøg ganske blidt hendes kind og plantede et blidt kys på hendes læber før han svarede i en lav hvisken, "Smukkere end nogensinde..". Han bed en anelse ned i sin læbe og strøg så stille de fem fingre igennem hendes bløde hår som ganske blidt krøllede om hans fingre - Det føltes helt silkeblødt mod hans berørning, det var utrolig komfertabelt. Han lagde ganske blidt sin pande mod hendes og kiggede smilende ind i hendes øjne - Han havde aldrig haft sådan nogle følelser overfor nogen som helst, det var noget virkelig nydt for ham, men han kunne godt lide det. Hans grønne øjne veg kort hen mod det hårde træbord som de lå på, før de igen vendte sig mod hendes smukke øjne - Havde trukket sit hoved en anelse tilbage. "Gør det ondt på dig at ligge her? Jeg kan godt bære dig ind i dit værelse, hvis du vil." Mumlede han lavt og strøg endu engang sin hånd igennem hendes hår - Han kunne simpelthen ikke lade være, hendes hår var så fantastisk, han kunne slet ikke holde sine fingre for sig selv. Han vidste ikke om han skulle fortælle dette til Megan - Han var på en måde faktisk utrolig bange, for hvad hun ville kommentere til det, hvad hun ville tro om ham. Megan havde altid været som hans mor - Og nu var pigen som var som hans datter .... Hans blik var lettere fjern mens han tænkte, hvad var det han følte overfor Sukii? Det var virkelig stærk, og det varmede ham hele tiden på ny.. Men hvad var det? - Logan havde aldrig rigtig elsket nogen, og derfor havde han ingen anelse, hvad den underlige følelse han havde, hver gang deres læber var presset sammen, eller hver gang han lod sin hånd stryge hende et eller andet sted - Ligemeget hvor. Han vidste ikke hvad den følelse var, men han kunne godt lide det.
Tilbage til toppen Go down
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Sep 07, 2010 10:46 pm

Sukii rødmer meget stort over det han sagde og kan ikke lade vær med at smile.. han ved altid hvad han skal sige til tingende.. hun nyder at han roder i hendes hår, at han virkelig virker til at nærmet ville udforske hende.. hun lader stille sine hænder nysse hans nakke utrolig kærligt og har tænkt sig at gå med til hvad end han vil.. de er jo ikke rigtig i familie.. så hun ser ikke de store problemer ved det.. "..ehm.. altså.. d-det gør lidt ondt for min anke.. at hænge på den måde.. men.. det.. det gøre ikke noget.. det er ikke så slemt.." siger hun stille som hun kigger undrende på ham da han kigger væk.. "Logen.. har.. har jeg gjort.. noget forkert?" spørg hun så ganske stille og ser meget alvorligt på ham.. det er meget tydeligt at hun bliver nervøs da han kigger sådan væk.. hun stopper med at nusse hans hals og ligger blot og ser bekymret op på ham.. hun er virkelig bange for at han vil trække sig væk fra hende, hvilket hun jo ikke ønsker..
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 66
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Sep 07, 2010 11:52 pm

Han smilede stille og lagde en anelse sit hoved på skrå før hans blik gled hen mod hendes skadet ankel "Som jeg sagde, du skal ikke gøre alt for vilde ting.. Det er bedst hvis du ligger i din seng noget tid med foden på en pude - Jeg skal nok tage mig af dig til du får det godt igen." Sagde han med et stille smil og vendte så sit blik mod hende igen. Han havde været læge i hans menneskeliv - Og han ville faktisk gerne blive ved med det - at være læge havde altid været hans drøm, men da han endelig havde fået opfyldt sin drøm, var han næsten blevet dræbt. Nu var han dog alerrede død, så han kunne ligeså godt blive ved med at leve sin drøm - At være en god læge. Han smilede stille af tanken, det kunne han godt lide - Og dog ville han nok snakke med Megan om det først, det ville jo tage ret meget af hans tid, og han ville jo ikke miste tiden med Sukii eller Megan. Han blinkede ufokuseret med sine øjne da hun sagde det næste, og hans blik blev lettere opmærksomt rettet mod hende - Hendes ord og alvorlige blik overraskede ham tydeligt. Han rystede hurtigt på sit hoved, nej, hun havde da slet ikke gjort noget forkert. "Nejda, kære. Hvorfor tror du at du har gjort noget forkert?" Sagde han blidt og strøg hende ganske roligt over kinden før et mildt smil spredte sig over hans læber "Kom.." Sagde han så ganske blidt, men uden at forvente et svar trak han sig op at stå og tog hende op i sine arme, hun var virkelig let mente han selv. Han gik hen mod døren som han åbnede og gik ud af med hende i sine arme, og bevægede sig så hen mod sit værelse "Jeg vil have det meget bedere hvis du acceptere at sove i min seng sammen med mig idag, så kan jeg være sikker på at du er okay om natten." Sagde han med et ganske blidt smil og åbnede så døren med et kort spark med hans fod - Hvilket afslørede det mellemstore værelse, med den mellemstore dobbelseng. Der var helt sikkert plads til dem begge. Han lagde hende ganske forsigtigt ned i sengen og lod kort de grønne øjne glide hen over hendes yderst smukke krop, før smilet spredte sig over hans læber "Vil du låne en trøje af mig eller noget?" Spurgte han så smilende.
Tilbage til toppen Go down
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 12:03 am

"fordi du så væk og blev så fraværende.." kommer det ganske stille over hendes læber, men før hun kan nå at sige noget er hun pludselig i hans favn.. hun smiler stille og putter sig lidt ind til ham, men er nu enlig lidt ked af at de ikke ligger tæt mere.. hun har ødelagt det hele.. eller det er hvad hun føler.. hun ser sig lidt om på hans værelse og overvejer en del hvad de laver der, eller enlig kun indtil han forklare det.. hun smiler og skal enlig til at spørger om han ikke kommer ned til hende lige som inde på kontoret.. indtil han spørg om hun vil låne en bluse! hun har ødelagt det hele, det var tydeligt nu i hendes øjne.. hun vender stille hovedet væk og ligger armene ganske stille omkring sig selv og sukker.. "..nej tak.. jeg har det fint.." mumler hun og det er tydeligt hun pludseligt er blevet meget trist.. hendes øjne er blevet blanke.. hun ved ikke helt hvorfor, men stille borre hun enlig sine egne negle ind i sine arme, måske lidt fordi smerten minder hende om når han bider hende, for selv om det lyder dumt, så nyder hun jo at han bider hende og tag blod fra hende.. hun har faktisk ikke lyst til at han skal spise af andre.. "det er venligt af dig.." mumler hun stille til det med at han gerne vil ha' hende der inde, men det er tydeligt hendes tanker er et andet sted i det svar..
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 66
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 12:20 am

Han smilede mildt til hende "Jeg tænkte bare på hvordan jeg skal forklare det her....." Han stoppede op og bed sig en anelse i læben ".. Til mig selv." Mumlede han så men sendte hende så et ganske blidt smil - Han vidste jo selv ikke hvad det var han skulle forklare til nogen overhovet. Da de var inde i værelset så det virkelig ud til at hendes humør var faldet - Og han var ikke sikker på, hvad grunden var. Han lagde lidt sit hoved på skrå - Han kunne ikke lide at se hende ked af det, det gjorde nærmest ondt i ham. "Sukii.." Mumlede han i en undrende tonefald, spurgte nærmest indtil hvad der gjorde hende ked af det. Han endte tilsidst med at kravle ind over hende så han igen lå over hende, dog med lidt afstand mellem deres kroppe, og han plantede et kys på hendes hals "Op med humøret, ellers stripper jeg." Sagde han med et drillende smil frydende over hans læber som han plantede endu et kys på hendes hals - Selvom han drillede var han dog seriøs, det kunne være sjovt at se hendes reaktion til det. Han var ikke sikker på hvad mere han kunne prøve, han kunne måske prøve at kilde hende? Så ville hun jo ivertfald grine. Han kunne også prøve at fortælle jokes - Men hvis man kendte ham godt nok ville man nok vide at det ikke var hans stærke side. Hvis han begyndte at snakke med hende om læger ville hun kede sig til døden, så den mulighed var alerrede smidt ud af vinduet og brændt ned. Hvis han bare vidste hvad hun ville have ville han give hende det - Men for at vide hvad hun ville have, måtte hun fortælle ham det så han kunne give hende det. Han bed sig kort i læben og kiggede så smilende ned på hende - Hun var så utrolig smuk, selv da hun var ked af det, og selv da hun var sur - Men da hun smilte var det, det bedste. Da hun smilte var det som om at fuglene sang, at solen kom frem igen selvom det var nat. Hun var så utrolig smuk, og han kunne stadig ikke forstå hvorfor han lagde så meget mærke til det.
Tilbage til toppen Go down
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 12:32 am

Hun havde ikke helt lyst til at se op på ham da han sagde hendes navn, for hvad hvis han var vred igen over hun var kommet forsendt.. da hun pludselig mærker at han kravler hen over hende.. hun ser op på ham med stadig et lettere trist blik, men da han sagde han ville strippe.. hendes hjerte som var blevet så roligt begyndte at pumpe på livet løs, rødmen skyllede ind over hendes kinder.. hun kunne mærke hvor varmt hun pludselig fik det og hvis hun ikke var våd før, så var hun blevet våd af dette.. hendes udtryk var nu mere overrasket end trist.. hun ser lidt tænkende væk og laver så en rigtig sur grimasse.. nærmest med underlæben skudt lidt frem, lige som hun gjorde den gang hun var 10 år og Miss. Megan rettede på hende.. dengang brokkede Sukii sig altid over at Megan ikke skulle straffe hende.. det var nemlig Mr. Logan der skulle det!, mens at da hun var blevet lidt ældre, nok omkring de 13 år, der var det mere: 'uh hvor er jeg sur' før hun begyndte at grine og det har det været lige siden.. men for hende lige nu, var det enlig også i håb om at han faktisk ville smide tøjet.. dette vil hun dog nok ikke indrømme hvis han spørg..
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 66
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 12:49 am

Hans ene øjenbryn blev undrende hævet, før smilet frydede sig over hans læber da hun skar den vrede grimasse som hun havde plejet at lave da hun var lille "Du bad selv om det..." Mumlede han med et drillende smil og gav hende et sidste kys på halsen før han trak sig tilbage i sengen, stoppede dog i enden af sengen så han kunne sidde på knæ. Bæltet omkring hans hofter blev løsnet med en lettere fræk, og dog drillende smil om hans læber og derefter blev hans første knap på hans bukser løsnet - Hans overkrop var jo alerrede blottet. Lynlåsen blev langsomt, drillende lynet ned mens han tavs betragtede hende med et pirrende smil om hans læber, og da han rejste sig op i sengen faldt bukserene ned om hans ankler. Han sparkede uden nogen form for problemer bukserene af sig som landte op af væggen i den anden side af værelset, og han stod derfor kun iført et par sorte boxer ligenu. Til det næste han gjorde lod han en lettere pirrende melodi forlade hans læber, en slags melodi som man hørte i film når nogen strippede. Hans hænder havde taget fat i kanterene af hans boxer, og snart stod han med sine boxer trukket ned omkring hans ankler - Hvilket også blev sparket hen til sine bukser. Han smilede drillende mod hende og lod sit hoved glide en anelse på skrå før han langsomt satte sig i sengen igen og kravlede hen mod ham med et yderst drillende, pirrende smil om hans læber "Er humøret bedere nu?" spurgte han med et drillende smil og lod sit hoved glide en anelse på skrå mens han ganske langsomt blev ved med at kravle hen mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 1:05 am

Hvis det havde været muligt ville hun havde rødmet endnu mere da han siger hun selv er uden om det, men hun er allerede så rød i kinderne som hun kan blive.. hun følger ham med øjnene og bider sig i underlæben da han begynder at løsne sine bukser og til sidst rejser sig og lader dem falde af.. hun tag stille sin ene hånd op til sit ansigt og bider sig forsigtigt i sin ene finger da melodien kommer over hans læber og hans boxer pludselig falder.. hun vender hurtigt hovedet væk.. hun havde skam lige nået at se den og syns det var så pinligt.. hun havde virkelig drømt om dette, men hun havde aldrig drømt om at det ville ske i virkeligheden.. hun kan mærke hvordan sengen lettere bevæger sig, som han begynder at kravle op af den og forsigtigt der hun hen mod ham igen.. det er tydeligt hvor genert hun pludselig er blevet, men alligevel.. så kan man også se på hende, at hun faktisk er ret nysgerrig.. hun vil enlig gerne ha' et lidt bedre kig.. da han spørg om hun er i bedre humør nu, flytter hun stille sin hånd fra sin mund og nikker.. og det med et utrolig genert dog meget kærligt smil over sine læber.. "m-m-meget.." kommer det stille over hendes læber.. "er.. er der noget.. j-j-jeg kan.. g-gøre for.. dig?" spørg hun ganske stille og forsigtigt.. det er tydeligt at hun faktisk gerne vil.. og det mere end nok bare at ligge og kysse med ham..
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 66
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 4:09 pm

Han kravlede videre til han tilsidst nærmest lå ind over hende igen, med et drillende, nærmest pirrende smil om hans læber, som blod blev bredere på hans ansigt da hun nikkede til hans spørgsmål "Nåda... Det havde jeg ikke forventet." Mumlede han drillende og strøg så ganske stille sin ene finger ned af hendes hals, fulgte tavs sin finger med blikket, hvorefter hans grønne øjne igen vendte sig op mod hendes da hun snakkede, og endu et smil rørte hans læber, "spørgsmålet er.. Om der er noget jeg kan gøre for dig... Det er jo dig med det dårlige humør.." Sagde han med et drillende smil og lod så ganske stille sine hofter sænke sig til han kunne mærke hendes underliv mod hans - Selvom hun stadig var iført trusser. Logan ville gøre alt for at gøre Sukii glad igen - Men han gjorde ikke kun dette for at gøre hende glad, men fordi at han også selv ville have det her på en eller anden måde, han kunne knapt nok holde sine fingre fra hende - Hvilket på den ene side var utrolig frustrerende, og på den anden side, virkelig dejlig. Det var frustrerende, for han vidste ikke om han kunne holde sig tilbage selv hvis det gik over stregen for Sukii. Logan var skam god til at holde sine grænser, men noget i alt det her truede ham nærmest på at grænser ville blive trådt over, og at Logan slet ikke ville ligge mærke til det - Hvilket nok var hvad der gjorde Logan mest bange. Og på den anden side, ville han ikke stoppe det her for han kunne virkelig godt lide følelsen som spredte sig i ham hver gang han blot kiggede på Sukii. Han vidste ikke precist hvad denne følelse var, eller hvorfor den var der - Men det var den, og den varmede hans døde krop så fantastsk dejligt op - Han havde ikke engang ord til at beskrive hvor godt det føltes hver gang hans hånd strøg hen over hendes kind, eller hver gang han var tæt nok for at mærke hendes ånde mod sine læber - Eller hvor fantastisk, ubeskriveligt det var at have sine læber presset mod hendes. Det var simpelthen en følelse som han ikke forstod, eller kunne beskrive - Men som han på den anden side ikke ville slippe af med.
Tilbage til toppen Go down
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 4:26 pm

Hun bider sig ganske stille i underlæben som han siger at han ikke havde forventet dette.. hun undre sig lidt over hvilken del og det er det at hun spillede sur for at få ham til at smide tøjet eller om det var det at hun var i bedre humør nu.. det kunne selvfølgelig også være det at hun gerne vil gøre noget for ham? hun var ikke sikker, men skubbede bare tankerne væk og lukkede nydende sine øjne som hans fingre glider ned over hendes hals.. dog åbner hun dem igen da han begynder at snakke, men ikke to sekunder efter ser hun meget genert væk.. "..i-ikke mere.. ikke når du.. er hos mig.. og... sådan har jeg, altid.. haft det.." kommer det stille over hendes læber som hun ser rødmende op på ham.. "jeg.. vil gøre alt for dig.. jeg.. j.. jeg nyder.. du er.. tæt på.. m-mig.." kommer det efter lidt tid hvor hun har kæmpet for at få mod til at sige det.. hun kan mærke hvordan hans is kolde krop bliver lagt ned over hendes og hun nyder det virkelig meget.. uden enlig at tænke over det, så spreder hun forsigtigt sine ben, sådan at han tydeligt vil kunne mærke at hun er blevet endnu vådere end før.. hun ligger forsigtigt sin ene arm op omkring hans skuldre og begynder kærligt at nusse hans hals med sin anden hånd.. hun har ville dette i flere år og endelig er hun så tæt på at få hvad hun ønsker, men hun håber dog også at han vil dette.. hun vil jo ikke tvinge ham.. dog kan hun huske den gang hun var 11 og en kvinde Miss. Megan havde på besøg lagde an på ham, ikke at Logan vist så det.. men hun fik faktisk låst kvinden inde, da hun prøvede at komme ind til Logan og listede bag efter selv ind til Logan, påstod hun ikke kunne sove og fik lov til at sove hos ham.. hun ved det var forkert af hende og næste dag hørte hun kvinde klage over det til Miss. Megan.. men underligt nok var hun aldrig blevet straffet for det ?
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 66
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 5:01 pm

Han undgik ikke at svare - Besluttede sig bare for at ord ligenu var ligegyldige, at hun nærmest havde taget ordene lige fra hans hjerte og ladet dem glide igennem hendes læber - Det var lige precist hvad han følte. Idet hun stoppede med at snakke blev hans læber lettere drastisk presset mod hendes, nærmest krævende. Den ene af hans stærke hænder havde lagt sig om på hendes nakke, og den anden var lagt omkring hendes hofter, så han med lethed kunne presse hendes hofter op mod hans. Hånden i hendes nakke kærtegnede fjernt hendes nakkehår og han forholdte sine læber presset mod hende - Samt blev hånden om hendes hofter hvor den var, og dog var han igen begyndt at pille ved kanten af hendes trusser. Han vidste ikke det mindste om hvad der var sket med damen, Sukii og Miss. Megan. Det eneste han vidste var, at der var en dame som havde været utilfreds med et eller andet - Men anden vidste han dog ikke, og han kunne heller ikke være mere ligeglad med den dame. De eneste to piger som virkelig betød noget for Logan, var Miss. Megan og Sukii, og det var det. Alle andre damer i verdnen kunne rende og hoppe og selv da ville han ikke ligge mærke til dem. Han havde skam prøvet at flirte sig indtil damer, før han havde mødt Sukii. Hvad de dog ikke vidste, var at når han ville invitere dem hjem til ham og de ville acceptere, ville de træde ind i en fælde, som ville lede direkte til deres død. Han havde dræbt mennesker før. Han havde gjort det mange gange, og han havde ikke fortrydt det. For mennesker var bare mennesker, der kom jo flere og flere af dem. Og dog da han fandt Sukii havde han stoppet, for nu havde han sit helt eget menneske som han kunne drikke fra hvornår somhelst han ville - Og dog meget forsigtigt, så han ikke ville tømme hende for blod ved et uheld.
Tilbage til toppen Go down
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 5:16 pm

Sukii blev enlig noget overrasket da han kysser hende så utrolig krævende? hun havde ikke regnet med han ville reagere på den måde, men det generede hende bestemt ikke det mindste.. hun nyder det faktisk utrolig meget.. hun ligger sine arme tæt omkring hans ryg og krammer sig virkelig tæt ind til ham som hun gengælder kysset utrolig lidenskabeligt.. hun kan også mærke hvor tæt han trækker hende ind til sig.. og hvilket også vil sige at hun virkelig kan mærke hans underliv ind mod sit.. hun tøver lidt, men slipper så meget forsigtigt kysset og ser ham ind i øjnene.. "Logan.. vil.. vil du.. være den første som.. ehm...... r-rør mig?" spørg hun stille og mener ikke bare det med at holde om hende og ligge og kyse med hende.. hun vil ha' ham helt tæt ind til sig.. hun bider sig enlig ret hårdt i underlæben, dog inde i sin mund, så han ikke vil kunne se det.. hun vil jo gerne virke sikker på det.. men det er nok ret tydeligt hun at nervøs, for som hun sagde.. den første.. hun har aldrig været med nogen før..
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 66
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 6:54 pm

En utilfreds brummen forlod hans læber idet kysset blev brudt - hvilket ligenu var det sidste han ville have skulle ske. Hans øjne åbnede sig dog opmærksomt da hun snakkede - Og hendes ord paralyserede ham nærmest på stedet. Fingrene som havde nusset hende i nakken frøs nu i deres bevægelse og han var musse stille få sekundter, før et mildt smil spredte sig over hans læber og hun strøg hende ned af kinden "Hvis det er hvad du ønsker..." hviskede han blidt før hans læber endu engang rørte hendes - Nu vidste han idet mindste at hun ikke havde prøvet noget endu, hvilket lettede ham noget så meget. Logan havde prøvet sådan noget før, op til flere gange enda. Men ikke en eneste gang siden han havde fundet Sukii. Ja, han ville mere end gerne have Sukii på alle mulige måder, hvilket endu engang føltes underligt for ham, for han forstod ikke følelserene som gemte sig i ham. Han slap kort efter kysset og plantede et kys på hendes hals, og blev ved med at plante kysse på hendes hals, dog på det samme sted - Mens hans hænder blidt kærtegnede sin vej hen af hendes krop - Han kunne mærke hendes varme, selv udenpå hendes tøj, eller det tøj hun nu havde på Hvilket sådan set kun var hendes bh og trusser - I forehold til ham som intet havde på, han var jo helt blottet, og han havde rent faktisk ikke noget imod det. Han lagde ikke mærke til mørkheden som hvilte udenfor - Hvor sent det var ved at blive, var han ikke sikker på, men han ville heller ikke vide det. Igen fokuserede han sig kun på Sukii, som endu engang lå under ham. Hvis hans hjerte havde arbejdet, havde den nok banket hurtiger end nogensinde mod hans bryst - Det ville den have gjort blot af at kigge på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 7:13 pm

Hun kan ikke lade vær med at smile lykkeligt op til ham, da han taler til hende.. hun havde drømt så meget om dette.. og nu skete det virkelig.. hun gengælder kysset dybt og blotter sin hals fuldt for ham.. hun tøver lidt, men forsigtigt lader hun sin ene hånd glide om på sin ryg.. ganske stille roder hun lidt med sin bh-lukning og får den så stille på.. hun giver slip på ham med sin anden arm og ganske forsigtigt tag hun den af.. hvilket jo nu vil sige at hun kun har trusser på og at hendes blottede, bløde bryster ligger helt blottet.. hun smiler til ham og kan ikke lade vær med at ligge sine hænder på hans kinder, forsigtigt løfte hans hoved lidt og kysser ham så utrolig intenst på munden.. hun føler sig helt beruset.. en varme glider rundt i hendes krop hun aldrig har prøvet før, en kilende følelse nede i sit underliv.. hun glæder sig så meget til at prøve det.. men alligevel kommer tankerne om det måske vil gøre ondt kort ind i hendes hoved.. dog skubber hun dem meget hurtigt og hårdt væk..
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 66
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 2:46 pm

Han bed sig i læben da hendes bh blev trukket af hende, og hendes yderst perfekte bryster blev blottet. Han havde aldrig troet at han ville havne i sådan en situration med hende.. Men det var han jo.. Hans ene hånd - Den som havde været om hendes hofter gled nu op af hendes side for tilsidst at glide om hendes ene bryst, som føltes så blød og varm mod hans berørning. De iskolde fingre blev presset en smule mod det fyldige bryst, blot for at pirre hende lidt før hans hånd igen blot hvilede på det varme bryst. Han gjorde intet for at forhindre hende at flytte hans hoved op - Og kort efter mærkede han hendes bløde læber i et fangende, intenst kys. Han lukkede straks øjnene og pressede nærmest automatisk mere mod hendes bryst, dog i en mere masserende bevægelse. Han gengældte fuldt ud villigt kysset, og gjorde den blot dybere og mere intens, mere lidenskabeligt. Hans frie hånd fandt nu sin vej ned til hendes trusser som han hev i, første gang blot for at forsikre hende at han hev i dem, og anden gang så de blev hevet ned fra hendes underliv, og var nu ved hendes hofter. Han hev dem endu længere ned - Havde hævet sine hofter igen så det ville være nemmere at trække ned i hendes underbukser da de ikke havde kontakt mellem deres underliv. Han trak hendes trusser helt af ved hjælp af hans fod, og smed dem uden besvær ned på gulvet, hvorefter han lod sit underliv møde hendes igen - Og nu hvor de begge var blottet, var det direkte kontakt. Et kort, nydende suk gled over hans læber som var presset mod hendes, et nydende suk af kontakten mellem ham og hende, som han holdte så meget af, og som han blot ville have mere og mere af ligenu.
Tilbage til toppen Go down
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 2:59 pm

Sukii kunne mærke hvordan kulden fra hans hånd ramte hendes nippel, samt resten af hendes bryste.. hvilket gør at et stille dog meget nydende støn undslipper hendes læber ind mod hans.. hun har lukker sine øjne og nyder virkelig at mærke den tæthed der er mellem dem lige nu.. hun mærker godt at han trækker i hendes trusser, men gør bestemt intet for at stoppe ham, faktisk løfter hun sit underliv lidt for at han nemmere vil kunne få dem af hende.. hun lader stille sine hænder glide om på hans ryg igen og kærtegner hans ryg så sensuelt hun nu engang kan.. et helt kulde gys går igennem hende da hans underliv ramte hendes.. at hun virkelig kumme mærke ham så tæt på sig.. men kulden bliver hurtigt afløst af en virkelig varm og vidunderlig følelse.. hun tænker ikke på noget andet end ham.. hun har enlig glemt hvor de er.. det eneste hun har i sit hoved.. er at hun ligger tæt med den mand.. ehm.. vampyr.. som hun har elsket i snart to år og som hun vil opgive sit liv for, hvis det en dag skulle blive sagen.. hun strammer forsigtigt grebet omkring ham med sine arme og holder kysset så godt hun ny kan.. dog er hun begyndt at trække vejret det tungere og små virkelig nydende, dog også tillokkende lyde kommer stille fra hende..
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 66
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 3:40 pm

Han havde lagt mærke at hun havde svært ved at holde kysset, og havde derfor sluppet det så hun fik en chance for at trække vejret, og plantede istedet kys ned af hendes hals mens han lidenskabeligt berørte hendes underliv med hans, strøg nærmest sit underliv op af hendes, og dog uden at gøre andet ligenu. Hans iskolde tunge berørte ganske kort huden på hendes hals før de skarpe hjørnetænder blev strøget ned af hendes hals - Helt blidt, uden at lave nogen form for mærke på hendes hals. Han plantede tilsidst et kys på hendes kraveben og bevægede så sine kys længere ned til de nåede hendes bryst som han derefter også kyssede, og lod den kolde ånde ramme hendes bløde, varme hud på hendes bryst. Han stoppede dog hans kys på hendes krop da han havde taget fat i hendes hofter så han kunne sprede hendes ben så de lå på hver hans side, og lod så sine hænder glide omkring hendes hofter og løftede op i hendes hofter så hendes underliv var hævet en anelse op over sengens madress, og han sad nu halvt op, med sit underliv presset mod hendes. Han trak dog sine hofter lidt tilbage, og lod intenst de grønne øjne møde hendes, før han rykkede sine hofter fremad igen og trængte ind i hende med et nydende støn - Det var længe siden han havde prøvet dette, rigtig længe siden enda. Sidste gang han havde prøvet dette var noget tid før han fandt Sukii. Det var en dame som ca. var i hans menneskeårs alder - Og han gjorde det kun så han kunne tømme hende for blod bagefter. Han havde skam nydt det, men han havde nydt blodet som han havde fået bagefter, meget mere. Og selvom det var længe siden, kunne han stadig tydeligt huske hvad han skulle gøre, og han kunne også huske at det nok gik ondt første gang - Hvilket var grunden til at han gav slip på hendes hofter igen og lagde sin krop helt tæt på hende endu, og forholdte sig inde i hende. Hans hånd blev strøget over hendes kind og de grønne øjne sank opmærksomt ind i hendes, ledte efter hver en form for pine i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 3:55 pm

Sukii kæmper for at holde støn tilbage, men da han begynder at kysse hendes bryst kan hun ikke holde et virkelig nydende støn tilbage, hvor efter hun bider sig i underlæben.. hun ser forsigtigt ned mos deres underliv, da han tag om hendes hofter, løfter hendes op og.. det er som om alt i et kort sekundet står stille, en utrolig følelse spreder sig i hendes hendes krop hun hun ligger sig hoved bag ud, trykker det ned i sengen og et dybt støn, aldrig hørt fra hendes læber før, kommer frem.. hun har lukker sine øjne og kan mærke hvordan han fylder hende fuldt ud, eller det vil sige, enlig mere end fuldt ud så stor som den er.. hun har jo aldrig haft noget oppe i sig.. så hun er jo fuldkommen ren.. eller det var hun.. hendes hjerte banker så hurtigt kan man skulle tro hun havde et hjerte anfaldt.. hun åbner stille sine øjne og ser op i hans.. hun prøver at slappe af, men det hele er så spændene at hun ikke kan lade vær med at spænde i sit underlig, hvilket jo vil sige at det vil stramme godt ind om hans penis.. hendes øjne stråler af lykke og en form for lettelse, jo det gør lidt ondt, men det er intet i forhold til når han bider hende.. og hun tror virkelig på at det bare er fordi det er første gang, hvilket tydeligt kan læses på hende.. hun stryger forsigtigt en hånd igennem hans hår, som hun har den anden arm liggende omkring hans ryg..
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 66
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 4:43 pm

Et smil spredte sig over hns læber da han så det nærmest lykkelige blik i hendes smukke øjne - Han kunne skam høre hvor hårdt og hurtigt hendes hjerte slog mod hendes bryst, men der var intet han kunne gøre for at berolige det - Han var sikker på at hvis hans hjerte også bankede, ville den banke ligeså hurtigt som hendes, hvis ikke mere. Til trods for at hun havde spændt i sit underliv så det strammede om hans lem begyndte han at bevæge sig i hende - Hvilket fik nydende støn til at glide over hans læber, det var virkelig himmelsk, noget han aldrig i sit liv havde prøvet. Han havde aldrig prøvet rigtig at være sammen med en, uden at have en plan om at tømme hende for blod bagefter. Han ville nyde det her med Sukii, og han tænkte ikke engang på at drikke en tår af hendes blod ligenu - Blot nyde at være så tæt på hende. Han lukkede sine øjne da hendes hånd blev strøget igennem hans hår, og kort efter blev hans læber igen trykket mod hendes. Hans bevægelser blev en anelse hurtiger, og dog var de stadig meget gennemtænkt, sensuelle og lidenskabelige - Han ville ikke gøre noget som ville skade hende, og med hans styrke var det jo så let som ingenting, at skade hende. Kysset blev dog kort efter sluppet men han blev ved med at bevæge sig, og holdte nu øje med hendes ansigtudtryk - Han ville se hvad hun kunne lide, og hvad hun mindre kunne lide så han kunne vide det til... Næste gang. Han kunne ikke lade være med at smile over hans tanke - Ja, han ville mere end noget andet forblive i dette forehold med hende, det forehold som fik ham til at føle helt varm indeni... Men til hans store sorg, havde han ingen anelse om, hvad det var han virkelig følte. Hvad det var som fik det lyn til at gå igennem ham hver gang hun rørte hans iskolde hud - men han ville så gerne vide det, så han havde tænkt sig at prøve, og forstå det.
Tilbage til toppen Go down
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 4:56 pm

Hun bed sig hurtigt i underlæbe da han begyndte at bevæge sit underlig, det var simpelthen bare for godt på en eller anden måde.. at hun kunne mærke ham på den måde, så langt oppe i sig.. hun åbner stille sine øjne og nyder det enlig bare da han sætter farten op, at han virkelig er så tæt på hende, at han faktisk har det der lille smil over sine læber, han finder det så helt vidunderligt.. hun ser ham op i øjnene og det vil være tydeligt for hvem som helst at hun nyder det og at det virkelig er af egen fri vilje.. hun løfter sig hoved lidt og lader stille sin tunge glide op af hans is-kolde hals og begynder så stille at plante små kys ud over hans hals.. dog kan hun ikke holde sine lyde til bage, så fra tid til anden stønner hun nydende ind mod hans hals, så hendes varme ånde vil brede sig ud over hans hals.. hun kan mærke hvor meget det kilder i hendes underliv og hvor meget hun enlig har lyst til at han.. skal gøre det.. ja.. hurtigere? ikke at hun ikke nyder det.. men det er fordi.. at han gør det så utrolig pirrende efter hendes mening.. at.. hun vil ha' mere.. hun vil tilfreds stille ham.. hun vil gøre alt for at han nyder det.. hun begynder nærmest at putte sig meget kælent ind til ham.. som i at hun vil ha' mere..
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 66
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 10, 2010 12:20 am

Endu et smil spredte sig på hans læber da hun nærmest bedte om mere, med kropssprog. Han strøg hende kort over håret og satte så mere fart på, gjorde det derfor også lidt hårdere, og bedere. nydende støn udslap hans læber, og hans blege hud fik en lettere sexet glans, noget som ville være umuligt for et almindeligt menneske at ignorere. Han kunne mærke hendes læber mod hand hals, det var noget af det mest behaeligt han nogensinde havde følt - Blot at føle hende så tæt indtil sig var noget af det bedste han havde prøvet længe. Han skruede tempoet endu mere op og kom med nydende støn her og der - Igen bekymrede han sig for hvad der ville ske imorgen - Hvordan de ville gå videre med det, og om de ville gå videre med det. Disse tanker hang dog i hans baghoved - Han nægtede at bringe dem til overfladen ligenu, ville fokusere sig på Sukii, og kun på hende. Han bed sig i læben og lod kort sit hoved glide bagud før hans blik igen blev rettet mod hendes ansigt, og hans læber blev igen ført ned til hendes hals som han lidenskabeligt kyssede, og lod igen sine kys føre sig helt ned til hendes bryster. Han kyssede nærmest stimulerende hendes ene bryst og lod sine iskolde, og dog bløde hænder glide op af hendes mave som føltes så blød og varm mod hans berørning, blødere og varmere end nogen anden hud han nogensinde havde rørt ved. Der var noget virkelig specielt over Sukii, noget virkelig.. Magisk. Logan vidste ikke hvordan han kunne forklare det, men på den anden side, det havde han ikke brug for. Hans krop kunne snakke for ham ligenu.
Tilbage til toppen Go down
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 10, 2010 12:36 am

Et virkelig nydende, faktisk næsten liderligt støn kommer højt fra hende, hvilket får hende til at rødme meget stort.. hun prøver at vende sit ansigt væk for at gemme det, men det kan hun jo ikke.. hun åbner sine øjne halvt og ser meget genert op på ham, da hun ser den glans der er over ham.. faktisk ser hun op på ham i det øjeblik han lagde hovedet tilbage.. han så guddommelig ud i hendes hoved.. han var en sand gud på jorden.. så smuk, det var som om månen fik ham til at lyse op.. hun lukker sine øjne i igen og mærker hans kolde dog så bløde læber mødes med hendes bryst og hvordan hans hænder glider op af hende.. det hele bliver for meget for hende, men på en god måde.. en utrolig stærk følelse spredes i hele hende underliv, hun begynder at stramme mere og mere ind omkring hans penis.. hendes negle begaver sig let i hans ene skulder og de andre i lagnet.. det vil jo nok ikke gøre ondt på ham det med neglene, for så hårdt er det heller ikke.. støn var fløjet fra hendes læber da hun et kort sekundet strammer langt mere ind end før.. et nærmest skrigende støn kommer over hendes læber, som hun kommer og hendes varme safter meget hurtigt presser sig vej uden om hans penis og nok også rammer ham.. hele hendes krop som var så spændt falder nærmest sammen, hun ligger og tækker vejret utrolig tungt og det er tydeligt hvor meget hun virkelig har nydt det..
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 66
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 10, 2010 1:39 am

Han kom tilsidst med et højt støn som banede sin vej helt nede fra hans hals, da han kom. Han landte tilsidst ned på ryggen ved hendes side - Hans vejrtrækning var blot en anelse overfladisk, og ellers var den lettere normal. Han stirrede op i loftet mens han prøvede at ordne sine tanker... Havde de lige?.... Han vendte tøvende, nærmest forsigtigt sit blik hen mod Sukii for at være sikker at det var virkelig - Og der lå hun. Nøgen.... Så det var virkelig. Han betragtede hende længe måbende, betragtede skønheden på hans side. Han bed efter lang tids stilhed ned i hans læbe og blinkede ganske kort med sine øjne, nok for ikke at blive taget i at stirre. Hans hånd blev derefter lagt om hendes liv, og han trak hende indtil sin iskolde krop og lod så dynen glide omkring dem - Ikke at det hjalp noget på kulden af hans krop, men det var rart at have en dyne om sig. Han hvilte ganske stille sine læber ind i hendes hår og lukkede sine øjne før hun tog en dyb indånding - Hun duftede himmelskt. "Er du træt?" Spurgte han så efter lidt stilhed, det var jo ved at være sent og de havde jo begge nok spildt lidt... Energi. Han åbnede igen sine øjne og lod stille sine fingre stryge sig ned af hendes kind med et mildt smil "Du er så smuk..." Mumlede han så og mente det virkelig. Han kunne sige mange flere ting. Han kunne remse alting hvad hun var op - men hvis han skulle sige det i ét ord, ville han nok sige perfekt. Sukii var perfekt, hun var mere end perfekt. Hun var så uimodståelig fantastisk, at han et ganske kort sekundt respekterede drengene som løb rundt efter hende hele dagen - Respekterede dem ikke fordi at de lød rundt efter hende, men fordi at de kunne vælge det perfekte at løbe rundt efter. Og pludselig følte Logan sig utrolig heldig, at hun ville have ham... Eller, det troede han da at hun ville? Ellers havde hun nok ikke accepteret noget af dette...Havde hun?.
Tilbage til toppen Go down
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 10, 2010 1:59 am

Sukii ligger og kæmper for at få vejret.. det havde været, vidunderligt, utrolig, helt perfekt! hun høre ham godt og nikker ganske stille.. dog er hendes øjne stadig lukkede og det er enlig tydeligt at hun er rimelig træt.. hvilket også vil sige at han så nemt som ingen ting kan hive hende ind til sig.. hun åbner stille sine øjne og ser op på ham, rødmende.. virkelig rødmende, genert.. der er en helt særlig glans over hendes ansigt som aldrig er blevet set før.. hun ligger stille en arm ind over hans mave, putter sig ind til ham og lukker så sine øjne ganske stille i.. hun kunne stadig ikke fatte at hendes drøm var gået i opfyldelse.. efter de har ligget lidt i stilhed, spreder hendes læber sig stille og hendes mest private tanker kommer enlig over dem.. "..jeg har drømt.. så mange gange om dette.. hvis jeg vågner i morgen.. og det ikke er sandt.. så tror jeg jeg bryder sammen.. det er ikke sjovt at drømme om det i så lang tid.. og ikke få et eneste blik tilbage.." det hele kommer meget hviskende og hendes træthed er tydelig som hun putter sig endnu mere ind til ham.. virkelig udkørt..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The fury is rising. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The fury is rising.   The fury is rising. - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The fury is rising.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Queen Of The Damned :: England :: Big Ben-
Gå til: