Queen Of The Damned
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Take place after the Queen have been killed.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 New family?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

New family? Empty
IndlægEmne: New family?   New family? I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 8:25 pm

Hendes lange, høj hælede støvler kan høres som hun kommer gående ned af gangen.. bussen havde været forsinket, men hun havde sms'et det til Miss. Megan som burde havde skrevet det til ham.. Toby?.. hun har sin lange røde paryk på, som hænger løst ned over hendes skuldre, nærmest svævende efter hende.. hendes mørkebrune øjne ser roligt frem for sig.. det var noget med at han havde sort hår? eller det havde Miss. Megan sagt.. hun har en utrolig stram top på, hvor stropperne er noget tykke og sidder ude omkring hendes arme, så man tydeligt kan se hendes små fine hvide stropper fra hendes bh.. hendes top er hvid og der står med gotiske bogstaver : Vampire lover.. hvilket Megan også har skrevet til ham, at han skal kigge efter 'vampire lover'.. hun har helt stramme, meget smukke, mærke cowboy bukser på, som fremhæver hendes røv som hendes top fremhæver hendes barm, den smukke bløde velpassende barm.. hun har en lille fin taske over sin ene skuler og en ring på sin ene finder.. en hvidguld ring hun havde fået af Miss. Megan.. den sidder på hendes langfinger på hendes venstre hånd.. det er faktisk flere fyre som kigger efter hende, men det er tydeligt i hendes øjne, samt hendes meget rolige udtryk at hun ikke engang ser det.. hendes tanker er et helt andet sted.. hun stryger stille sit hår roligt væk fra sit ansigt og kigger sig lidt om.. han må jo være der!?
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 72
Join date : 28/08/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 8:53 pm

Flyet var nu kommet til tiden, og faktisk en smule før tid, så Toby stod og ventede stille på at Sukii skulle komme og hente ham. Han vidste ikke helt hvad han skulle se efter, ud over det med 'vampire lover' som han skulle se efter, hvilket var derfor han halvt gloede efter piger for at se om de havde det stående på sig, men havde endnu ikke haft heldet med sig. Han stod med sit sorte hår lagt tilbage, og en åben sort skjorte der sad løst på ham lidt, med en sort tanktop under som viste en smule brystkasse, og viste tydeligt hans kropsformer, som fik nogle piger til at se lidt efter ham, da de bestemt godt kunne lide hvad de så. Han havde et par sorte tætsidende bukser på som viste hvor lille hans røv faktisk var, mens at hans tegnebog fyldte lidt bagved. Han havde ikke taget noget andet med og stod blot med de brugte biletter i sin hånd gloende efter Sukii. *Hvornår kommer hun mund?? der er allerede gået over tid* tænkte han undrende og så lidt rundt, hvor han så besluttede sig for at rykke sig lidt. Han gik over til kantinen og købte noget koldt milkshake og gik tilbage til der hvor han stod og sugede lidt i sig hvor han åndede lettet op *her er sku varmere end Alaska!* tænkte han irriteret hvor han så så rundt igen. Denne gang var der noget som fangede hans øjne *vampire lover!* tænkte han og gik lidt med heftige skridt mod pigen han kunne se der havde sådan en top på hvor der stod navnet på. Han kunne mærke nervøsiteten stige i hans krop, og stalte sig så med pludselige skridt foran hende og så ned på hende med et let smil over sine varme læber "Sukii?" spurgte han den fremmede pige og holdte blodt sin milkshake i hånden og prøvede nu at gøre et godt førstegangs indtryk på hende og derfor se lidt cool ud. "vampire lover" læste han med et smil og sagde det nu lidt for at sige at det var hvad han skulle gå efter, han bed sig nu let i læben, *KÆFT HVOR ER HUN HOT!!!!!!!! sikke et par patter og en røv!!! Hun må ikke slippe fra mig!!!! Oh my god!!!* tænkte han mens han prøvede sit bedste for ikke at stå og stor savle over hende, hun var nok noget af det mest sexede væsen han havde set på denne jord indtil videre!
Tilbage til toppen Go down
http://queen-of-the-damned.vampire-legend.com
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 9:02 pm

Sukii skammede sig over at være kommet for sent, men i teorien var det jo bussens skyld og ikke hendes.. så ingen kunne tillade sig at være sådan rigtig vrede på hende.. hun stoppede op da en sagde hendes navn og en fremmed fyr lige pludselig stod foran hende.. hendes udtryk bliver tænkende og alvorligt, mest fordi hun ikke vil to at det er Toby, hvis nu det er en hun har mødt før hun bare ikke kan huske.. men da han siger vampire lover kommet et utrolig blidt, nærmest forførende smil over hendes læber.. "Mr. Toby?" spørg hun roligt og rækker roligt sin hånd frem mod ham, skønt de står noget tæt.. "de må være Miss. Megan's nevø, det er mig en stor ære at møde dem.. hun snakker meget vel om dem.." siger hun roligt og hvis Toby tænker tilbage til hvordan Megan førte sig selv frem med stil og klasse, så er det tydeligt hvor at Sukii har det fra og hvem der har været med til at opdrage hende.. "de må undskylde jeg kom forsten, men bussen var sent på den.." forklare hun så roligt.. hun håber han er lige så sød som Megan sagde.. og grunden til hun smiler.. er ikke fordi hun finder ham lækker - ikke at han ikke er det, men hun kan jo li Logan - det er fordi at hun altid smiler når der er andre som ikke kender hende.. eller hvis nu hun skulle være uheldig at møde nogen hun kender fra skolen..
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 72
Join date : 28/08/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 9:19 pm

Han så ned på Sukii og tog blidt hendes hånd med sin hvor han smilte let til hende, og faktisk en smule forførende, "Jepper navnet er Toby" sagde han og blinkede til hende. Han var ikke et sekundt i tvivl om at det var Sukii på måden hun var på "jeg formåder det er Miss Megan der har sendt dig" sagde han så høfligt til hende og bukkede venligt over for hende hvor han ikke kan lade være med at fnise og vise sin søde side til hende, "tja flyet var nu også for tidligt på den så vores trandsportmidler var vist begge skyld i det." sagde han og lo hvor han så så lidt rundt, "hvordan kommer vi så til stedet?" spurgte han hende undrende hvor han så lidt mere studerende på hende, "forresten lækkert tøj, jeg kan virkelig godt lide det" sagde han og blinkede til hende, hvor han nærmest gled rundt om hende og mod udgangen. Han ville gerne afsted med det samme, for han kunne næsten ikke vente med at komme der over. Men nok mest af alt ikke for at stå og savle for meget over hende, det var jo ikke lige frem charmende at gøre over hovedet, og især ikke over for en pige som faktisk var MEGA lækker som hende! *håber ikke logan fyren er hjemme* tænkte han stille og smilte for sig selv en smule. Han trådte uden for og så rundt, og så kort tilbage på Sukii, "bus ? bil ? eller tog ?" spurgte han hende undrende og tænkte at en lemosine nok ville være det aller fedeste lige nu. Det var nok svært at se lige for øjeblikket, men han havde forbining på sin brækkede arm men gips havde han ikke brug for fordi der var sat noget metal ind som holdte armen på plads. Bandagen var dækket af ermet og derfor ikke kunne ses lige nu, men han var nu heller ikke så vild med at vise det lige nu.
Tilbage til toppen Go down
http://queen-of-the-damned.vampire-legend.com
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 9:39 pm

Sukii nikker da han spørg om det er Miss. Megan der har sendt hende, det er det jo, bestemt.. hun ser ham enlig lidt an, ikke for at være ond, men det er en ren vane for at kunne passe på sig selv med, hvem hun snakker med.. man at han fniser og også ler.. det gør hende faktisk mere tryk ved ham.. "tak.. det er mit, ikke skole ikke Miss. Megan tøj.. jeg regner med hun smider mig i kjole når vi kommer hjem til hende igen.." siger hun med et grin og stryger en hånd igennem sit hår.. "tjaaa... jeg kom med bus.. så ved mindre at Miss. Megan har glemt at fortælle mig at limoen kommer og henter os, så er det bestemt også bus hjem.. hun går meget op i at jeg ikke glemmer de små glæder i livet, at jeg ikke tror penge er alt.. og det vil hun sikkert også med dem.." siger hun roligt som hun drejer ned af gaden og ser tilbage på ham med et drilskt smil.. det er tydeligt der er et busstop ikke langt der fra og det er der de skal stå på.. "men Mr. Toby.. fortæl mig lidt om dem selv.. Miss. Megan har ikke ville fortælle mig noget.." siger hun roligt og smiler venligt til ham.. hendes øjne lyser nærmest af venlighed..
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 72
Join date : 28/08/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 10:18 pm

Toby så på hende undrende og stille kløede sig i nakken, hvor han så vendte blikket intraseret mod hende og smilte let, "Uh jeg kan godt lide kjoler!" kom det glædeligt fra ham over at hun nok blev trukket i kjole når de kom hjem, "men vil indrømme du ser ret godt ud i det der tøj" sagde han og blinkede til hende, hvor han så begyndte stille at gå over til en bus som kom, der faktisk var den de skulle med. Den havde lige været over og vende og var nu på vej tilbage. Han sukkede og så på bussen *Oh god.. busture* tænkte han og havde det nu ikke så godt med at skulle køre i bus, da det gav han en smule kvalme. Han smilte tilbage til hende og blinkede, "i bussen 'min kære' i bussen, så skal jeg nok fortælle dig" sagde han og smilte stort, hvor han så steg på bussen og så tilbage på Sukii. "forresten, hvor meget koster det med bussen?" spurgte han hende undrende og vidste jo ikke rigtig hvor det var de skulle hen ud over at det jo var mod Miss. Megan's hjem. Han så ned af bussen og gik roligt ned i bussen og fandt et godt sted at sidde for to. Han så tilbage på Sukii og tænkte lidt, *må vise mig fra min gode side af... hun får vindues pladsen!* hvor han så ventede på hende hvor hun kunne sætte sig ind. Han ville dog ikke indrømme at der måske også var en god bagplan med hvad han tænkte på. Det var der jo trods alt når han var så venlig mod piger normalt. Han ventede på hun kom og satte sig ind efter hende, hvor han med vilje satte sig lidt tæt på hende. "tja er født og opvokset i en familie, hvor min far og mor var 100% næsten ligeglad med mig. Det eneste jeg sådan havde fået lov til hvis man kan sige det på den måde, var at blo og spise hos dem og ellers var jeg overladt helt til mig selv selv som helt lille. Har aldrig følt mig speciel over for dem over hovedet" sukkede han stille og prøvede nu lidt at få hendes medlidenhed imens han så sexet ud, og faktisk ret hot da han svedte en smule som fik hans flotte hud til at glinse frækt.
Tilbage til toppen Go down
http://queen-of-the-damned.vampire-legend.com
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 10:32 pm

Sukii kunne ikke lade vær med at små grine da han sagde: min kære.. den salgs har Megan det jo også med at sige til hende, så hun går enlig udfra at det er derfra det kommer og ikke at han vil prøve på noget.. hun svare ham ikke på hvad det koster, men betaler blot og ser så efter ham.. hun ved ikke hvorfor, men en lille rødmen kommer over hendes kinder da hun kommer ned til ham.. at han lader hende komme inderst, så hun ikke skal slås med folk og så der ikke er nogen klamme fyre der rigtig kan glo på hende.. hun bliver virkelig glad for det.. hun sætter sig ind og smiler roligt til ham, men får dog et glimt af melidenhed i øjnene, da han fortæller det om hans forældre.. "det er jeg virkelig ked af de har skulle igennem.. men tro mig.. Miss Megan er ikke den slags som forlader folk eller sætter dem til at passe på sig selv.. det er jeg et bevis på.." siger hun roligt.. hun smiler venligt og ligger forsigtigt sine arme omkring hans ene arm, hvilket jo også vil sige at hendes ene bryst bliver trykket lidt ind mod hans arm.. "jeg er tit hos Miss. Megan, mindst en gang om ugen, da hun er som en mor eller en tante for mig.. hun har været med til at opdage mig siden jeg var 10.." forklare hun roligt.. for så længe de ikke siger højt hun er vampyr, så går det jo.. folk skal jo ikke vide det, og det ved Sukii at Miss. Megan har fortalt Toby.. "Jeg tænkte, at siden vi kommer til at gå i samme klasse.. så skulle vi måske finde en måde at følges på?" spørg hun så efter lidt tid..
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 72
Join date : 28/08/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 10:57 pm

Han smilte varmt og nikkede til hende, "hun lod mig ikke engang i stikken da nogle overfaldte mig, men lettere sparkede røv" sagde han og lo let og kunne mærke hun tog om hans arm hvor han så med vilje dog uden at vise at det var trykkede sig lidt mere ind til hende så hans arm blev trykket en smule mere mod hendes bryst og kunne virkelig føle det fyldige flotte bryst med sin arm *wow det her er jo bedre end i film!!!* tænkte han overrasket og sank en dyb klump, "hvordan er det så at være hos hende??" spurgte han hende undrende og så på hende med et stille smil. Han kløede sig let i nakken hvor han så på hende undrende, "hvornår er første skoledag da?"spurgte han hende undrende og holdte sig ind til hende med et smil. Han tænkte lidt men åbnede sig faktisk lidt for hende nu "tja startede med at komme på stoffer som meget lille fordi min far og mor ville mig jo ikke noget, og det var der jeg fandt min glæde til at starte med. Men som du ved ødelægger det folk og det ødelage mig. Så kom der en pige ind i mit liv der viste mig en hel anden vejl, det var som at blive omvendt" sagde han og lo varmt "men hun viste mig vejen igennem rock'n roll, men det nu for lang tid siden og hun har for længst en anden" sagde han stille og virkede faktisk virkelig trist over det sidste, men kæmpede for at holde sig på plads. "men så nu ja.. så går jeg alene af min vej" sagde han varmt til hende som en hentydning til at han var 100% singel lige nu. Stille tog han så hendes ene hånd blidt "du er helt varm?" sagde han stille og syntes nu hun var ret varm, selv var han faktisk ret koldt skøndt det var virkelig varmt, og han følte sig en smule kold også hvis han skulle indrømme det hvor han så lidt bende på hende om at hun ikke nok kunne varme ham bare en smule med sin krops varme?
Tilbage til toppen Go down
http://queen-of-the-damned.vampire-legend.com
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 11:10 pm

"Miss Megan er en vidunderlig kvinde.." siger hun roligt da han snakkede om at være blevet overfaldet, men han snakker så hurtigt med alt det andet at hun enlig ikke når at svare ham og griner derfor blot varmt.. men hun kan godt mærke at han er noget kold, så hun slipper hans arm, vender ham lidt, ligger sine arme omkring hans skuldre og trækker ham stille ind til sig, så hans ryg har hendes bløde bryster bag sig hendes hænder liggende på hans brystkasse.. "jeg er ked af de har været ude i så meget.. men Miss Megan er en vidunderlig kvinde.. hvis man følger de regler der er i hendes hus, så kan man få lov til utrolig meget.. men skal bare ikke prøve at få lov til til med vilje.. for så får man det ikke.. men.. fx. sidste år.. der ville jeg gerne holde en fest.. saltså, du ved bare for klassen.. hun sagde fordi at jeg havde opført mig så pænt kunne jeg vælge imellem at holde den hos hende, ellers ville hun betale for et sted.." forklare hun ganske blidt som hun sidder og ser på ham medet smil, dog bliver hendes udtryk noget mere alvorligt.. ".....vampyre dræbte mine forældre...." hvisker hun så stille og ser ham ind i øjnene og der vil han nok kunne se det Miss. Megan havde sagt med to personligheder.. der er den som er fremme og så er der hende.. "det var Mr. Logan som fandt mig.. de tog mig ind.. og har taget sig af mig siden.. siden jeg var ti.. jeg skylder dem mit liv.." hvisker hun stille og det er tydeligt hun er meget alvorligt.. "men alle i klassen.. de tror mine forældre døde i en bil ulykke.. og at Miss Megan er en langt ude tante, mens at Mr. Logan er min værge/fadet.." siger hun stille..
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 72
Join date : 28/08/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 11:43 pm

han nikkede blidt til det første hun sagde, hvor han så blev ganske overrasket over det næste hun gjorde. Han kunne slet ikke lade være med at rødme nu stort over at kunne føle hele hendes bryst parti mod sin ryg, hvilket nok tændte ham ret så meget, så at han måtte ligge sin ene arm uskyldigt over sit underliv for ikke at blive beskyldt for noget som helst. han kunne ikke lade være med at høre efter hvad hun sagde dog og kunne slet ikke lade være med at fnise over det første hun sagde med festen og var nu ret glad for at det kunne lykkedes så godt på den måde. I starten sagde han ikke noget til alt det hun sagde bagefter men pludseligt vendte han sig mod hende og trykkede sig ind til hende i et blidt kram og tæt kram. Han kunne nu tydeligt føle hendes brystparti mod sit bryst men var lige nu bare lige glad og syntes hun havde brug for et godt kram. Han slap hende så stille og smilte kærligt og varmt, "du er en fantastisk sød og smuk pige" sagde han varmt og kærligt til hende, med en virkelig igennemtrængende stemme mod hendes hjerte, hvor hans ene hånd strøg hendes kind kærligt og varmt. *hvorfor findes logan også, den dumme dims* tænkte han og syntes hun virkede bare en liiille smule væk i denne Logan som han endnu ikke havde mødt over hovedet, og derfor var meget mistænksom over om han bare var en som udnyttede hende eller om han var dum og grim på andre måder end den.
Tilbage til toppen Go down
http://queen-of-the-damned.vampire-legend.com
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeOns Sep 08, 2010 11:54 pm

Hun fandt det enlig rart at kunne snakke med et menneske om dette.. det lyder måske forkert, men at hun kan snakke med en som ikke lever i mørket, men som også kender verdenen som hende.. hun fik et meget overrasket udtryk, da han krammede hende.. men der gik enlig ikke længe før hun gengældte kramme.. det var enlig en underlig følelse, at kramme en som ikke var kold som is, altså.. i kropstemperatur.. hun smiler til ham og kan ikke lade vær med at rødme over det han siger.. jo hun er forelsket i Logan og har været det længe.. men.. at få det af vide.. af en anden.. af en som virker så sød og forstående.. som også har en tung fordom.. det er enlig rart.. "du.. du smiger mig toby.." kommer det stille fra hende.. og det er enlig første gang hun har sagt hans navn uden Mr. foran.. hun stryger lidt får væk fra sit ansigt og ser lidt ned over at han stryger hende over kinden.. "sig mig Toby.. helt ærligt.. tror du kan.. overkomme alt.. hvis man virkelig elsker en?" spørg hun roligt og ser lidt op på ham.. hun ved ikke hvorfor hun spørg ham, men.. hun føler sig tryk.. "jeg mener.. ligegyldigt.. baggrund og den slags ?" hun smiler varmt og ligger sig hoved på skrå.. hendes hals kommer til syne og det er ikke fordi det er meget tydeligt.. men hvis man ser rigtig rigtigt godt efter kan man ane hvor hun faktisk er blevet bidt.. to flotte, dog næsten usynlige mærker..
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 72
Join date : 28/08/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 6:52 am

Han kunne ikke lade være med at fnise varmt hvor han denne gang var den som sad mod hende og havde vendt hende så hendes ryg var mod hans brystkasse, hvor hans arme var lagt om hende blidt, hvor han holdte godt om hende, han syntes det faktisk var vildt hyggeligt. De havde derfor også fået fronten mod vinduet nu og kunne se ud tydeligt. Man kunne se deres spejlbilled i ruden, skønt det var svagt, men det var tydeligt at se på hans ansigt at han virkelig nød at sidde der sammen med hende. "jeg har altid fået at vide.. uanset hvor jeg var.. at lærer en pige godt at kende, kan kun bringe en lykke med sig, hvilken vej det end er" sagde han og blinkede til hende ved spejlet, da han sad og så på hende der. Han syntes hun var rigtig sød men måtte dog tænke lidt over det spørgsmål hun gav ham, hvor han så efter noget tid så lidt trist ned faktisk, langsomt men kort trist blik, hvor smerten i hans krop var så tydeligt som hvis man læste en bog på to ord. Alt i ham blev afsløret på dette korte øjeblik, indtil at han smilte stort "hvis man virkelig elsker hinanden.. så er der intet der kan stå i vejen for dem, end ikke nogen vampyr" sagde han og smilte stort og varmt. Han vidste dog endnu ikke at Logan og Sukii var et par endnu, men regnede ikke helt med det. Han var jo vampyr? og hun var menneske. Han så lidt ned på hende kort, han havde fået øje på noget som havde fanget hans blik, *bidemærker!?* tænkte han undrende ide hans blik faktisk fangede bidemærket hun havde på sig hvor han lod en finger glide over det, "det er lige her?.. du blev.. du ved" spurgte han hende stille og følte faktisk en lille sorg i at hun skulle havde gået igennem af havde blevet bidt af en vampyr, også samtidig uden at være blevet til en vampyr.
Tilbage til toppen Go down
http://queen-of-the-damned.vampire-legend.com
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 10:51 am

Sukii kan ikke lade vær med at fnise, da hun pludselig sidder ind til ham.. det føles rart enlig at sidde tæt på en der er varm, men alligevel så må hun indrømme at det bare ikke er det samme som at sidde helt ind til Logan's is-kolde krop.. hun ser godt deres spejlbilled og kan godt se hvor trist han enlig bliver og det bekymre hende virkelig, men hun er sikker på alt nok skal blive godt når de kommer hjem til Miss. Megan.. hun virkede jo også så glad da hun kom hjem? dog smiler hun så da han siger at man kan overkomme alt, skønt andre vampyre, for det er hvad hun får det til og det gør ham enlig ret lykkelig.. dog får hun lidt et chok da han lader sin finger glide over bidemærkerne.. hun synker en klump, men ser så stille tilbage på ham.. "..ja.. det er det.. mere end en gang.. faktisk, mange flere.. jeg har en vært.. Mr. Logan er min vært.. jeg gør det, som et bevis på jeg stoler på ham.. og han gør det for ikke at skade andre mennesker.. Miss. Megan har ikke en vært.. hun siger at hun ikke vil binde sit til et menneske på den måde.." hvisker hun stille som hun ser ham i øjnene og smiler varmt til ham.. "det gør ikke så ondt som andre tror.. når man enlig tænker over det.. om det er mens det sker eller ej.. så er der en meget stor tillid mellem en vært og mennesket.. det er et helt særligt forhold.." forklare hun meget stille, som hun tag en hånd op og stryger ham over kinden.. "men bare rolig... ingen af dem vil bide dig.."
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 72
Join date : 28/08/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 6:51 pm

Han så på hende og fik nu et ret stort blik på hende, *så hun er føde for Logan?? det lyder ret specielt må jeg indrømme* tænkte han og så lidt tænkende ud *gad vide hvordan det er at blive vært?, at være den eneste som vampyren drikker blod fra?, hver evig eneste dag* tænkte han og brød sig nu ikke meget om tanken om at det skulle gøre ondt hver evig eneste dag når vampyren var sulten. Så hellere 'være' vampyren. Han så lidt på hende hvor han så stille hviskede hende i øret "er du aldrig bange for at selv blive til en vampyr?" spurgte han hende stille hvor han så lidt undrende på hende. Han havde hvisket det fordi der var kommet nogle og havde sat sig foran og bag dem, så de sikkert tydeligt kunne høre hvad de snakkede om. han fniste varmt og smilte stort, "håber jeg heller ikke, selv ikke hvis de bliver lidt pist" sagde han og havde en drillende tunge ude hvor han nussede hende på maven kærligt. "men tror mit liv endelig begynder at blive lyst for mig nu, for har ikke lyst til at være alene mere" sagde han varmt og kunne nu godt misforståes som han ville være kærester med Hende! men mente det nu bare som at han var hos nogen som faktisk holdte af ham for den han virkelig var i sig og ikke at han bare var med på ting. Han tænkte kort og så på Sukii så, "spiller du i det hele taget noget instrument??" spurgte han hende rigtig undrende og var jo vildt intresseret siden han selv var musikandt.
Tilbage til toppen Go down
http://queen-of-the-damned.vampire-legend.com
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 7:02 pm

Sukii ser godt dem der har sat sig foran dem og smiler derfor blot til ham og ryster på hovedet til spørgsmålet, om hun ikke er bange for at blive vampyr.. "jeg frygter det ikke, for så kunne jeg være med ham og Miss. Megan resten af mit liv og ikke bare til jeg dør.." hvisker hun så kun han kan høre det.. hun små griner af det næstet han siger med pist? "gør de ikke.. så sad jeg ikke i solen nu.." griner hun og skær en lille grimasse... hun forstå det enlig lidt om han vil være med hende, men vælger bare at lukke det ude og ikke reagere på det.. hun er jo forelsket i Logan.. og ikke i nogen anden.. "tja.. jeg spiller violin.. og klaver.. jeg har prøvet at lære guitar, men jeg syns det gør så ondt i fingrene.. så det har jeg opgivet.. men nu har jeg også andre hobbyer jeg har travlt med.." siger hun og trækker ganske stille på skuldrene.. "hvad med dig?" spørg hun så og ligger faktisk ganske roligt sin ene hånd oven på den af hans som ligger på hendes mave, for hun kan jo enlig godt li at sidde tæt med en hun føler hun kan stole på.. *nu håber jeg ikke han pisser Logan af, det kunne godt give problemer, Megan er jo hans mor og jeg ved ikke hvor godt han vil ha' det med at skulle dele hende.. er vist allerede nok for ham at han skal dele hende med mig..* tænker hun ganske stille for sig selv og af en eller anden grund, ligger hun enlig en hånd over hvor bide mærkerne er..
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 72
Join date : 28/08/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 7:20 pm

Toby så på hende og smilte blidt, og kunne ikke lade være med at fnise over det med guitaren hvor han viste sine egne fingre der havde tydeligt hår hud. "men violinen må da hjælpe godt med at træne fingrene?*spurgte han hende undrende hvor han lagde sine hænder på hendes mave, hvor han følte hendes oven på hans hænder. Det fik ham til at rødme en smule og lagde sin mund ned mod hendes hals kort hvor han så slap igen, "jeg spiller el-guitar.. som det eneste, men vil sige jeg syntes selv jeg er ret god, spiller for det meste heavy på min guitar.. den gang jeg havde en altsår.. men håber jeg får købt en ny meget meget snart for har sparet op" sagde han med et varmt smil hvor han stille sprædte sine fingre af den hånd hvor hun havde sin hånd på, så hendes fingre gled imellem hans. Han havde et lettere uskyldigt ansigt, over at havde gjort det, hvor han så på hende med et varmt og kærligt smil, "men har nu også øvet mig lidt på små ting på den" sagde han varmt til hende hvor han så på hende fra vinduet af. " men forresten så må du jo vise mig hvor min nye skole så ligger henne" sagde han varmt til hende og gav hendes hånd et blidt klem, *hvor ville jeg ønske Logan kunne se os nu, hvor ville han bare blive pist off* tænkte han rigtig drillende og undrede sig i det hele taget over hvordan han så ud nu hvor han tænkte over det.
Tilbage til toppen Go down
http://queen-of-the-damned.vampire-legend.com
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 7:37 pm

Hun nikker ganske roligt til det med at det træner hendes fingre, for det gør det jo og hun har spillet siden hun var 5 eller 6 år.. så hun har mindst spillet i 9 år.. hun lader deres fingre blider flettede og kan ikke helt lade vær med at putte sig ind til ham, han er så dejlig varm.. "tja.. da jeg fik mod nok til at snakke med Miss. Megan.. og fortalte hende om min violin som jeg jo ikke havde med mig.. så købte hun mig en ny, men fik faktisk også fast i min gamle.." siger hun med et stort smil.. "hør.. måske kan vi spille noget sammen en dag? har aldrig spillet.. ehm.. heavy? spiller for det meste klassisk eller celtic, altså hen af irsk.." siger hun ganske roligt.. "og jeg skal nok vise dig hvor skolen er.. men Miss Megan snakkede om at du første skal starte på mandag.. så du har fredag, lørdag og søndag.. der kan jeg også vise dig rundt, skolen og al den slags.." siger hun smilende.. "og lørdag! så vil jeg vise dig mit ynglings sted i storcenteret.. de har åben til kl. 23 fordi der er konference omkring en der hedder.... ehm... Ozzy Osbourne.. jeg har ikke styr på den slags personer.. så ved ikke om jeg kender deres musik.." siger hun ganske roligt og smiler op til ham..
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 72
Join date : 28/08/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 8:07 pm

Han så på hende og smilte blidt til det første hun sagde, og følte at hun faktisk puttede sig ind til ham og følte sig virkelig glad igen på den specielle måde, det var næsten som den gang.. han så i spejlet, og pludseligt blev billedet af hende til hans gamle ex kæreste hvor han hurtigt rystede på hovedet lettere voldsomt og så kun ned nu så hun ikke kunne se hans øjne. Han følte en pinsel i sit bryst *den kælling.. hvorfor efterlod hun mig på denne måde* tænkte han og var virkelig i smerte over synet. Han smilte let over det hun sagde hvor han trykkede sig lidt ind til hende, "det lyder virkelig vidunderligt, må jeg høre dig engang spille noget stille klassisk for mig?" spurgte han hende så stille og så på hende roligt. Han lyttede nu godt efter til det sidste hun sagde, hvor han så slet ikke kunne holde tilbage med at se på hende, "du sagde?.... oh my god... det der... det er bare for vildt!!!" næsten udbrød han dog ret stille for buspassagerenes skyld hvor han krammede hende stort ind til sig og så på hende med et utroligt overrasket og glædeligt blik, "m-m-må j-j-eg virkelig komme med??" spurgte han hende lettere vandtro om at det måske var en eller anden dårlig prank for han vidste at det virkelig bare var noget af det fedeste af det fedeste skønt Ozzy nu var begyndt at blive gammel. Han så på hende og trykkede hende lidt ind til sig, "du er vidunderlig er du" kom det blidt fra ham og smilte stort, "du er den bedste" sagde han varmt til hende og kærligt imens han nærmest forgude hende over hun havde sagt hun skulle vise ham.
Tilbage til toppen Go down
http://queen-of-the-damned.vampire-legend.com
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 8:27 pm

Hun ser lidt på ham og kan enlig godt mærke at han blev trist på en eller anden måde.. hun bider sig lidt i underlæben men smiler så varmt til ham da han spørg til det hun spiller.. "klart.. jeg kan tag min violin med lørdag.." siger hun roligt og bliver meget overrasket da hun bliver krammet så tæt og begynder at små grine.. ikke at det hun havde sagt ikke var sandt hun fandt ham bare så sød.. "selvfølgelig.. jeg havde enlig ikke helt tænkt mig at tag til selve konferencen, men en af drengene fra min familie's far arbejder for et plade selvskab, som kender .... ja nogen som kender nogen? som kan skaffe VIP til bag efter.. ham dimmeren skulle vist være der en lille time efter han har givet autografer.." siger hun ganske roligt.. hun ser lidt på ham før hun kysser ham blidt på kinden.. "du er nuttet... hvis jeg en dag leder efter en nuttet fyr.. så må du forvente jeg skræmmer alle andre tøzer væk.." griner hun kærligt, som hun kommer op af stå og hiver ham med sig.. de skal af ved næste stor og så bare en lille gå tur.. "til skolen tag busturen kun 10 minutter.. og til centeret 20.." siger hun med et smil som hun ligger sin arm ordenlig omkring hans..
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 72
Join date : 28/08/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 11:39 pm

Han så på hende og smilte ekstra stort da hun gerne ville spille for ham og glæde sig næsten til at se hvad hun kunne på sådan en violin. Han vidste violin var et fedt indstrument og stadigvæk rigtig svært at spille på siden man brugte bue og derfor skulle være præsis. Han nærmest dog savlede over hende da hun snakkede om VIP og autografer hvilket han slet ikke kunne stå for over hovedet, det var jo som noget af det største han kunne komme ud for angående musik helte! Han bed sig i læben og ville lige tænke over det *Ozzy's autograf også samtidig en fed koncert med ham! det lyder bare for fedt gør det!!* tænkte han med et stort smil hvor en rød farve sprædte sig over hans kinder pludseligt, efter hun havde kysset ham på kinden. "e-e-ehm d-d-den skal jeg huske" kom det let stammende fra ham da han hørte hendes ord hvor han så gav hende et stille kys igen, dog tæt på mundvigen denne gang, "og.. hvis jeg en dag skulle lede efter en perfekt pige til mit hjerte, så ved jeg allerede hvor jeg skal lede" sagde han blidt og blinkede til hende. Han så så undrende på hende da hun pludselig rejste sig op og gik så friviligt med hende ud af bussen da han ikke lige frem havde lyst til at blive efterladt der inde. "lyder til der ikke er så langt, ret heldigt vil jeg sige" sagde han og smilte stort til hende, hvor han var halvt ved at falde ved rykket af stoppet buschafføren gjorde. Folk gloede let efter dem, på måden hun holdte om hans arm, og det var tydeligt at se at folk troede virkelig de var et elskende par, skønt de jo kun lige havde mødt hinanden. Han trådte stille ud sammen med hende hvor han så sig omkring, hvor han trådte ud foran hende da bussen var kørt og bukkede dybt, "vil de så eskevere mig af den rigtig vej? hvis fruen altsår tillader det?" spurgte han vildt høfligt og fint hvor han så fnisende op på hende med kæmpe smil og rettede sig godt op igen med brystet ud og maven ind og skuldrende tilbage som man rigtig skal gå. Han syntes virkelig hun er en skøn pige og virkelig sød og speciel som kun hun kan være.
Tilbage til toppen Go down
http://queen-of-the-damned.vampire-legend.com
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeTors Sep 09, 2010 11:56 pm

Det han siger med den perfekte pige, får en stor rødmen ind over hendes kinder.. han var bare.. så sød! det var helt utroligt, det kan godt være han går i emo tøj, eller hvad man kalder det og at Miss Megan siger han godt kan virke jold.. men hun har aldrig mødt en så vidunderlig dreng før.. hvis hun ikke havde været dybt forelsket i Logan.. så var hun mere end faldet for Toby.. hun kan ikke lade vær med at grine da han siger fruen.. "så nu liner jeg en gammel fed 45-årig sæk af en kvinde som må ha' fået mindst 5 børn og gift tre gange.. i tak!" dog kan hun ikke lade vær med at grine imens og det er tydeligt hun ikke engang kan tag sig selv seriøst.. hun tag igen omkring hans arm og begynder at gå sammen med ham.. hun glæder sig sådan at komme hjem til Miss. Megan og snakke med hende om det her.. han skal bare ind i hendes klasse!! det ville være det fedeste at ha' en så sød fyr der inde hun kunne stole på.. "nårh.. men.. lige en ting.. Mr. Logan er.. eller kan virke ret alvorlig, kedelig om man vil.. men han er sød nok.. man skal bare lige ind inder de første tyve lag.." siger hun roligt, lidt for at forberede ham på at Logan måske ikke lige tag imod ham med kys hånd..
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 72
Join date : 28/08/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeFre Sep 10, 2010 2:15 pm

Han så på hende en smule overrasket men kunne så ikke lade være med at grine stort og smilte endnu større til hende, "Åh jeg tænkte nu mere på din alder med den smukke hud, og det dybe blik du har i dine smukke øjne, og dine smukke former" sagde han og blinkede til hende hvor han grinede højt og varmt imens han let lagde sin arm om hende imens de gik. "Åh du er altsår bare en fantastisk pige" sagde han med et stort smil og håbede selv på at de kunne komme til at gå i samme skole og oven i købet samme klasse som hende. Han tænkte det kunne blive ret så awesomt at komme der ind, og se hvordan hendes skole og klasse var i forhold til hans gamle. *gætter på det er morgenskole så der ikke er vampyre* tænkte han og var nu ret glad for det, "kedelig?? er de fleste ældre vampyrer ikke det?" spurgte han hende drillende og havde en drillende tunge ude mod hende, " han lyder lidt som et løg, med alle de lag, håber bare ikke han også lugter" sagde han og fniste og havde nu svært ved at lade være med at gøre lidt sjov af det. Han så frem for sig og pegede, "er det det der sted vi skal hen?" spurgte han hende undrende hvor han stadigvæk havde sin arm om hende og regnede ikke med at nogen ville glo efter dem ud over med et misundeligt blik på dem begge.
Tilbage til toppen Go down
http://queen-of-the-damned.vampire-legend.com
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeFre Sep 10, 2010 2:24 pm

"du sagde fru ikke frøken!!" griner hun stor smilende.. hun fandt ham så charmerende at det var helt utroligt og hun er så glad for at han kommer til at gå i hendes klasse, eller det er hvad Miss. Megan sagde han ville komme til.. hun kan ikke lade vær med at grine over alt det han siger, det er helt utroligt.. dog stopper hun stille og ser lidt på den store sten hegn, det er kun et lille meter højt og måske 20 centimeter bred.. hun tøver lidt, men før Toby vil kunne nå at stoppe hende er hun nærmest sprunget op på den og i høje stiletter spurter hun ned mod åbningen som er måske halvanden meter.. hun tøver ikke det mindste men springer over og lander faktisk utrolig flot i de høje hæle og vender sig så tilbage mod ham.. måske små ti meter.. hun hopper ned og gør tegn til at han skal med ind som hun vender sig og går op imod de store døre.. ved dørene venter hun på ham og smiler blot varmt før hun åbner døren og går ind..

//Out
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 72
Join date : 28/08/10

New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitimeFre Sep 10, 2010 2:30 pm

Han lo varmt og smilte til hende, "tæt på?" sagde han og trak på skuldrende. Han fik dog næsten et chok da hun pludselig satte af og var nu faktisk halv bange for at hun ville falde og slå et eller andet, da han ikke var helt så tryk med de stiletter. Men det havde han nu aldrig været efter første gang han var blevet trådt over foden med en stilet hæl. Det havde gjort vildt ondt, og derfor var han lidt nervøs for det. Men at hun lander så blødt og godt overraskede ham mere end bare meget, hvor han ikke kunne lade være med at stå lidt og glo. Han rystede kort på hovedet for at få tankerne på plads igen hvor han så selv gjorde det og skyndte sig efter hende, *det her bliver en helt ny verden at træde ind i..* tænkte han før at han kom op til hende....
out//
Tilbage til toppen Go down
http://queen-of-the-damned.vampire-legend.com
Sponsoreret inhold





New family? Empty
IndlægEmne: Sv: New family?   New family? I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
New family?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Queen Of The Damned :: England :: Lufthavnen-
Gå til: