Queen Of The Damned
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Take place after the Queen have been killed.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Miss. Megan
Admin
Miss. Megan


Antal indlæg : 81
Join date : 30/08/10
Age : 34
Geografisk sted : By your side - where you'll never see me, in your shadows..

Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 Empty
IndlægEmne: Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12   Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 I_icon_minitimeFre Sep 10, 2010 12:40 pm

Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 65177_5560_Corralejo_Villa

I denne villa er der en stor sal til komsammener, tre store soveværelser til mennesker - med et badeværelse til hver, to små badeværelser, en stor og hyggelig stue, et smukt køkken, uden for er det en stor pool, med en lille bygning, som enlig er en stor sauna med plads til 10 mennesker..

Så er der kælderen, som ingen kender til.. der mede er der tre værelser til vampyre, efter som der intet sol kan komme der ned.. en lille hygge stue med pejs.. to badeværelser, hvor der er et boblebad i det ene.. et stort kontor, som er Logans..
Tilbage til toppen Go down
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 Empty
IndlægEmne: - Forsættelse fra Big Ben tråd -   Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 I_icon_minitimeFre Sep 10, 2010 1:00 pm

Sukii har sovet trykt hele natten væk, deres lille leg havde virkelig taget al hendes energi.. men hun havde det dog alligevel så utrolig vidunderligt, som et lille smil kommer over hendes læber og hun åbner sine øjne.. hun tænker ikke rigtig over hvor hun er, for hendes syn er lidt sløret.. og hun tror det var en drøm igen.. men hvor var det dog en vidunderlig drøm.. alt det han havde sagt til hende.. og de sidste ord hun kan huske, at han kaldte hende som sin engel.. hun lukker stille sine øjne igen og kan ikke lade vær med at smile utrolig kærligt for sig selv som hun krummer sig lidt sammen, hvilket vil sige at hun enlig stikker sin ende lidt tilbage.. Sukii er en af dem som roder lidt rundt i løbet af natten, så hun ligger ikke helt ind til Logan, men med et kan hun mærke en utrolig kulde på sin ende.. hun åbner hurtigt sine øjne og indser hurtigt det ikke er hendes værelse.. for der er ingen vinduer.. faktisk er mange ting anderledes.. hun vender sig forsigtigt lidt som hun sætter sig op.. hun holder dynen for sin barm som hun ser sig om i værelset med et meget spørgende blik.. drømte hun nu igen? det det var tydeligt at det var Logans værelse, men hun tør næsten ikke kigge ved sin side, for hvis han ikke ligger der så vil hun nok begynde at tude.. hendes øjne er allerede ved at blive blanke, hun ville ikke kunne klare hvis det hele bare var en drøm.. hun bider sig lidt i underlæben.. "....Logan?" spørg hun meget stille, velvidende at hvis han ikke sover vil han kunne høre hende.. men hun tør virkelig bare ikke at se om han ligger der, selv om hun mærkede en utrolig kulde på sin ende..
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 66
Join date : 05/09/10

Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12   Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 I_icon_minitimeFre Sep 10, 2010 1:18 pm

En iskold finger blev strøget ned af hendes rygrad, og stoppede kun da den nåede hendes haleben så resten af den iskolde hånd kunne ligge sig ganske blidt omkring hendes hofter som han løst holdte om. "Godmorgen..." Lød det hviskende fra ham - Den musikalske stemme var smuk som altid, fortryllende nærmest. Han strammede grebet om hendes hofter, hvilket resultatede at han trak hende mere indtil sin kolde krop, og satte sig så roligt op så han ganske blidt kunne plante et kys lige under hendes ene øre, som hans læber derefter rettede sig op mod "Det ser ud til at det ikke var en drøm.." Han lod sit blik glide ned af hende uden af fjerne sit hoved de få centimeter væk fra hendes øre - Så han kunne sådan set kun se hendes skulder, ryggen og starten af hendes bagdel som hun dog sad på - Og aligevel havde han jo fået et godt kig på hende da hun havde vågnet, "Du ser fantastisk ud." Mumlede han så, og plantede et kys på hendes hals, hvor der var to fine, gamle bidemærker. Han lagde sig derefter ned at ligge igen men forholdte sin hånd omkring hendes hofter som holdte hende indtil hans iskolde krop. Hans blik hvilede længe på hende før et smil spredte sig om hans læber og han lod hovedet glide på skrå, "Undskyld at jeg forskrækkede dig da du vågnede op... Jeg kan desværre ikke forhindre mig selv i at være så kold.. Men det ved du jo alerrede." Sagde han med et stille smil og lod nærmest dovent sin hånd glide op og ned ved hendes hofter - Natten havde været lang, men god. Virkelig god enda. Selv efter deres leg havde den været fantastisk, Sukii havde jo været på hans side gennem hele natten - Hvilket gjorde ham glad på en virkelig underlig måde.
Tilbage til toppen Go down
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12   Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 I_icon_minitimeFre Sep 10, 2010 1:32 pm

Da hun høre hans stemme sige godmorgen kan man dissideret se en lettelse i hele hendes krop.. at hun er lettet over at han er der.. et kærligt smil kommer over hendes læber som hun mærker hans læber mod sin hals og høre hans vidunderlige ord.. "..nej.. heldigvis.." kommer det meget stile over hendes læber.. hun kan mærke hvordan hun rødmer som han bliver ved med at sige søde ting og da han undskylder for at være kold, vender hun stille sit ansigt og ser på ham, med et genert blik og en stor rødmen.. "det skal du ikke undskylde for.. jeg kan godt li det.." siger hun stille.. det lyder måske dumt, men hun har jo vendet sig til den kulde, både fra ham og Megan.. hun tøver lidt, men vender sig stille og ligger sig så på siden, med fronten ind mos sig, som hun stadig dækker sin barm til.. hun kan ikke lade vær med at lille og kigge på ham med et kærligt smil.. bare kigge og nyde tanken om hvad de har gjort og hvordan de nu ligger i sengen alene.. kun de og ingen til at forstyrre dem.. et par få tanker flyder rundt i hendes hoved da det stille kommer over hendes læber.. "jeg.. jar stadig ondt i min ankel.. så.... jeg bliver nok nød til at blive hos dig hele dagen.. hvis jeg må?" enlig spørg hun også på den måde i håb om at han vil sige det er okay eller, hun ikke må gå eller.. bare et eller andet som gør hun ved han mener det..
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 66
Join date : 05/09/10

Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12   Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 I_icon_minitimeSøn Sep 12, 2010 6:55 pm

Han hævede stille sine øjenbryn af hendes ord hvorefter han med en dyb udånding lod sine hænder glide om bag hans nakke så hans muskler både på armene og brystkassen rigtig blev blottet, "Tja... Du har jo stuerrest, så det er du vel aligevel nød til..." Sagde han men satte sig så op igen og trak lidt op i dynen til hendes skadet fod kom til syne, hvorefter han ganske forsigtigt trak den hen til sig og tog endu et kig på den. "Jeg tror at et varmt karbad vil hjælpe lidt på det... Det vil dæmpe smerten lidt, da det vil varme skaden du har på din fod." Sagde han med et mildt smil og rettede så stille de grønne øjne op mod hendes igen, hvor de forblev lidt før han igen flyttede lidt på sig så han kunne se hende bedere, uden at skulle få ondt i nakken af det. "skal jeg gå hen og fylde badet op?" Spurgte han så og lod sit hoved glide på skrå. Logan havde jo været læge en god tid af hans menneske liv, og han vidste jo hvad der var godt og hvad der var mindre godt. Han lod endu engang sit blik glide hen over hende - Det så nok ud som om at han igen ledte efter sår på hendes krop, selvom han faktisk blot betragtede hendes yderst skønne krop som dog var dækket af dynen som hun havde omkring sig. Hans underkrop var også dækket til med dynen, men hans muskeløse overkrop var helt blottet og det gjorde ham faktisk intet. Hun havde jo sådan set, set hele hans krop så det forstyrrede ham ikke. Han kiggede hen mod hendes tøj som lå på gulvet og smilede så stille "Dit tøj ligger her og der.. Men jeg tror vel at du vil have nyt tøj på når du kommer ud af badet?" Sagde han så, simpelthen fordi at han ikke vidste hvad han ellers skulle sige ligenu. Han havde så meget han rent faktisk ville sige, men ikke vidste om han burde. Han kunne sidde og remse op hvorfor hun var perfekt, hele dagen. Men det lod han være med, for det ville simpelthen være underligt.
Tilbage til toppen Go down
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12   Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 I_icon_minitimeSøn Sep 12, 2010 9:00 pm

Sukii sukker nærmest opgivende da han begynder med stuearrest og bad.. hun prøvede jo at få ham til at forstå, at hun gerne vil helt tæt ind til ham.. ligge hos ham.. nusse med ham!? dog kan hun ikke lade vær med at smile til ham, især ikke da han tog forsigtigt i hendes ben og begyndte at kigge på hendes fod.. hun ved jo godt han har været læge, så hun ved at det er noget han går meget op i.. "..det lyder dejligt med et bad Logan.. men tør du virkelig lade mig være alene der ude.. hvad vis jeg stikker af ?" spørg hun med et smil, hvilket ikke giver så meget mening, for den slags har hun jo aldrig gjort før.. men hun prøver virkelig at få ham til at forstå at hun gerne vil ha' ham med der ud, hvis hun absolut skal ha' et bad.. hun håber inderligt at han forstå det.. men når man tænker over hvor længe han var om at forstå at hun virkelig ønskede at være nær ham og ha' sex med ham.. så hun forventer enlig ikke for meget.. men hun kan alligevel ikke lade vær med forsigtigt at ligge sin ene hånd oven på hans og slipper dynen så den falder ned fra hendes overkrop bliver blottet.. hendes smukke runde faste bryster bliver fuldt blottede.. hun kan ikke lade vær med at lade sit blik glide lidt over hans brystkasse.. hun finder ham så utrolig smuk.. der er noget utrolig sexet over ham.. især med hans blonde hår og hans grønne øjne.. som nærmest kigger igennem hendes sjæl.. eller det er hvad hun føler..
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 66
Join date : 05/09/10

Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12   Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 I_icon_minitimeFre Sep 17, 2010 4:28 pm

Han lo en klokkeklar smuk grin som banede sin vej helt ned fra slutningen af hans hals, for tilsidst at glide ud mellem hans læber. Han rystede stille på hovedet og strøg smilende sin hånd hen af hendes hår som føltes så silkeblød mod hans berørning. "Det er nu det sidste jeg bekymre mig om... Hvad jeg virkelig bekymre mig om, er hvis du måske glider, og falder.." Han tøvede da han fangede en af hendes bløde totter i hans fingre, før han ganske blidt strøg totten om bag hendes øre og smilede til hende, et af de uimodståelige, perfekte smil på hans ansigt, "Så kommer jeg med dig i bad." Konstanterede han tilsidst og lænte sig ind for at plante et sidste kys på hendes læber, før han lynhurtigt trak sine boxer på sig som det eneste, og gled så ned af sengen hvorefrer han forsvandt ind i badeværelset. Kort efter han havde gledet ind af badeværelsets dør kunne man høre hvordan vandet ramte ned i badekaret. Han havde tændt for det dejlig varme vand som ville hjælpe på hendes sår - Og ligeså stille begyndte dampen at sprede sig i badeværelset, dog var det hyggeligt. Badekaret blev endelig fyldt og han slukkede igen for vandet, og bevægede sig så smilende tilbage til værelset "Kom her." Sagde han med et smil og fik hende uden besvær op i sine arme - Hun var virkelig let, syntes han ivertfald. Han gik roligt ind i badeværelset med hende og lagde hende så ganske forsigtigt ind i det varme vand med et smil om hans læber. Han ville først sørge for at hun havde det godt og komfortabelt, før han selv gik ind som han havde sagt at han ville. Badekaret var ivertfald stort nok, og han kunne jo altid sætte hende på sig, det var jo ikke ligefrem et problem. Han dryppede stille noget af det varme vand på hendes fod og lod sit blik glide op mod hendes ansigt "Gør det ondt?" spurgte han så og lagde sit hoved en anelse på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12   Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Logan Roger Kepler
» Miss. Megan ’Josie’ Saruki Tansiena Kepler.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Queen Of The Damned :: England :: Boliger-
Gå til: