Queen Of The Damned
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Take place after the Queen have been killed.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Miss. Megan ’Josie’ Saruki Tansiena Kepler.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Miss. Megan
Admin
Miss. Megan


Antal indlæg : 81
Join date : 30/08/10
Age : 34
Geografisk sted : By your side - where you'll never see me, in your shadows..

Miss. Megan ’Josie’ Saruki Tansiena Kepler. Empty
IndlægEmne: Miss. Megan ’Josie’ Saruki Tansiena Kepler.   Miss. Megan ’Josie’ Saruki Tansiena Kepler. I_icon_minitimeFre Sep 03, 2010 10:30 pm

Gundlæggende info om din char.:

Fulde navn: Megan ’Josie’ Saruki Tansiena Kepler.

Kaldenavn: Miss. Megan og en sjældengang imellem ’mor’

Alder: 478 år.

Fødselsdag: født d. 19/02-1553, bidt d. 18/02-1571 ~ en dag før hun blev 19 år.


Personlig indfo om din char.:

Øjenfarve: Hendes øjne er meget mørke brune, de kan virke helt sorte.

Hårfarve: hun har langt mørkebrunt hår, som går hende helt ned til livet, der er lettere svaj nederst i hendes hår..

Hudfarve: Hun har en utrolig lys, faktisk bleg hud.

Kropsbygning: Megan er utrolig slank af bygning, dog kan man ikke sige at hendes krop ikke er smuk veludviklet og
ret ungdommelig, men nu er hun jo heller ikke mere end 478 år.. hun er omkring de 1.82 høj og vejer omkring de 75 kg.

Tøj stil: Megan går for det meste i kjoler, lange kjoler.. tit lidt hen af se spanske store kjoler, hvor man sagtens kan
se kavaler gangen, hvor det nærmest kan virke som et korset.. hun har tit lange sorte neglon strømper på, til op på
låret.. hun går i forskellige farver, men holder sig mest i blodrød og sort.

Personlighed: Megan er nok hvad man ser som en ’venlig’ vampyr.. hun er meget rolig, da hun også var et meget
stille menneske, som enlig gemte sig så meget væk som muligt.. hun er en meget bestemt kvinde som holder fast på
hvad hun tror på og hvad hun mener, hvis hun først har lovet noget, om så det er til den mest forfærdelige person på
jorden, så holder hun det.. hun vil ikke nedværdige sig selv, blot fordi mange mennesker ikke mener hendes liv har
mening, men det mener hun selv det har..



Baggrunds info om din char.:

Baggrund ~ Menneske: I året 1553 blev jeg født, døbt Megan Saruki Tansiena. Jeg blev skænket livets gave at mine
menneske forældre, som opdragede mig, gjorde mig klar til at blive en hustru, en moder, en som gjorde hvad min
kommende ægte mand ville ha’.. jeg lærte at lave mad, sy, brodere, strikke samt alt det andet der var forventet af en
kvinde.. jeg fik ingen uddannelse dengang hvilket jeg den dag i dag har ondt af alle de andre kvinder som måtte finde
sig i.. som 16-årig mødte jeg min ægtemand for første gang og som 17-årig var jeg allerede gravid med hans barn..
ikke mit største ønske den gang, men noget jeg måtte leve med.. jeg fødte min søn, Jasper. Som 18-årig blev jeg igen
gravid, denne gang fødte jeg min smukke unge datter, Sara.. men min fødsel gik ikke som den skulle.. jeg blev meget
syg og lå og led i flere dage, lægerne sagde de intet kunne gøre, da en mand kom forbi vor hus en nat, han bad om ly
og min mand lod ham.. sent om natten vågnede jeg af min søvn, manden sad ved min side og strøg mig over håret,
han hviskede til mig hans skæbne, at vandre jorden i mørke, et evigt liv alene og væk fra alle, for at beskytte alle..
men et liv, hvos jeg ikke skulle lide, hvor jeg kunne holde øje med mine børn.. min mand kom ind og hørte det sidste,
han blev vred og prøvede at smide den fremmede ud, man han kunne ikke.. den fremmede var for stærk, min man
blev hængt på væggen med knive og manden satte sig ved min side igen, han sagde at hvis jeg sagde nej ville han gå,
men at han syns jeg skulle overveje det.. det tog mig ikke længe før jeg takkede ja.. jeg ville kunne beskytte min
familie.. han tog mit blod, mit liv den nat.. min dødelige krop visnede, og mit nattens liv begyndte..

Baggrund ~ Vampyr: Året var 1571 og jeg var blevet født på ny.. et af nattens børn.. min nye far var kendt blandt få
med navnet Red, han havde fået navnet på grund af et langt rødligt ar som gik fra hans hals og hele vejen ned til hans
mave, han fortalte mig det var kommet da en præst havde smidt vigevand efter ham, fordi han havde begæret
præstens hustru.. en af han få fejl i hans eget hoved.. han oplærte mig i hvordan jeg skulle bruge min krop bedst når
jeg kravlede, hvordan det var nemmest at flyve, alt jeg havde brug for.. i årene 1914 til 1918 arbejdede jeg om natten
som sygeplejerske, i midten af krigen, tog mig af de sårede soldater, men jeg havde lovet min mester ikke at lave dem
til en af os, deres skæbne var i krigen, ikke i vor hænder.. jeg lærte så mange ting, i alle de år, at heale mennesker og
vise den smugle empati som man ellers ikke kunne se hos min fader, måske var det også derfor han ønskede jeg
skulle lære det.. i alle disse år jeg havde levet i mørket, havde jeg dog fået opbygget mit liv.. i 1932 flyttede jeg fra min
fader, en ung vampyr på 97 bør jo ikke bo hjemme, eller det følte jeg ikke.. dog kort efter, faktisk kun i året efter
mødte jeg mit barn, eller det ser jeg ham som.. jeg var ude en aften og hørte en kamp, jeg hang på væggen i få
sekunder som jeg så dem banke løs på ham, jeg viste godt hvad min fader havde sagt, men jeg kunne ikke lade dem
skade ham mere.. jeg dræbte to at menneskerne, en ved at spise, en ved at knække hans hals og de sidste jagtede jeg
bare væk.. han lå og var ved at forbløde, jeg kunne ikke komme i kontakt med ham, men valgte at give ham livet
igennem mit blod.. Logan, han blev min søn og jeg lod ham bo hos mig i mange år, lærte ham hvordan man holdt sig
fra krigen og hvordan man hjalp til i krigen.. ud over min søn holdt jeg også øje med andre.. med min menneske
familie, dette havde jeg gjort i hele mit blod tørstende liv og det gør jeg selv i dag.. min nærmest familie er mit tip, tip,
tip, tip oldebarn Haylin, dog ser jeg hende som en datter, det gør jeg med en stor del af mine efterkommere, som var
de mine døtre eller sønner.. og så er der Toby, jeg ved godt drengen har været ude i mange dumme ting, men jeg har
haft større problemer siden Lestat viste verdenen vi eksisterede, dog virker der til at være ro nu og jeg overvejer
meget, at tag hen og møde min kære familie…

Familie:

- Tip, tip, tip, tip oldebarnet Haylin og hendes søn Toby.
- Min blod søn Logan.
- Min fader, Red.. som dog sjældent kommer frem fra sin grav..




Hurtighed: 10

Styrke – fysisk: 6

Styrke – physisk: 7

Syns evne: 0/6

Hørelse: 3

Lugte sans: 3

Empati: 4

Tempramang: 5

Ydre skønhed: 1


Sidst rettet af Miss. Megan Tirs Sep 07, 2010 11:04 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 72
Join date : 28/08/10

Miss. Megan ’Josie’ Saruki Tansiena Kepler. Empty
IndlægEmne: Sv: Miss. Megan ’Josie’ Saruki Tansiena Kepler.   Miss. Megan ’Josie’ Saruki Tansiena Kepler. I_icon_minitimeFre Sep 03, 2010 11:04 pm

GODKENDT!!! *danser glædeligt rundt*
Tilbage til toppen Go down
http://queen-of-the-damned.vampire-legend.com
 
Miss. Megan ’Josie’ Saruki Tansiena Kepler.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sarah Jonhson aka. Sukii ’Josie’ Tansiena
» Miss. Megan - Qeensway 31.
» Logan Roger Kepler
» Logan Roger Kepler - Shirland Rd 12
» Toby S. Tansiena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Queen Of The Damned :: Profil info. :: Accepted Char's-
Gå til: