Queen Of The Damned
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Take place after the Queen have been killed.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Sarah Jonhson aka. Sukii ’Josie’ Tansiena

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sukii J. Tansiena

Sukii J. Tansiena


Antal indlæg : 65
Join date : 05/09/10

Sarah Jonhson aka. Sukii ’Josie’ Tansiena Empty
IndlægEmne: Sarah Jonhson aka. Sukii ’Josie’ Tansiena   Sarah Jonhson aka. Sukii ’Josie’ Tansiena I_icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 4:15 pm

Gundlæggende info om din char.:

Fulde navn: Sarah Jonhson

Kaldenavn: Sukii ’Josie’ Tansiena.

Alder: 16 år

Fødslsdag: født d. 2 Sep år 2015


Personlig indfo om din char.:

Øjenfarve: Hendes rigtige øjne er meget lysegrå, dog med en mørke grå kant omkring..
men til hverdag, når hun går i skole eller blandt andre mennesker, så tag hun kontaktlinser
i, så hendes øjne bliver mørkebrune..

Hårfarve: Hendes sande hårfarve er en meget gylden brun, enlig med noget rødligt i.. der er
naturlige bløde krøller i som danser smukt om hendes ansigt.. MEN.. i skolen har hun en
paryk på, en meget rød, lang paryk på som går ned til mellem slutningen af hendes
skulderblade, samt hendes liv og den er lavet af ægte hår, så når hun har gymnastik i skolen
og den slags, så kan de andre hverken se eller mærke at det er en paryk..

Hudfarve: Hendes hud er lys, nærmest som en ny født’s mælke hvide hud, dog er hun ikke
bleg, så hendes hud giver hende en uskyldig skønhed.

Billeder:
https://2img.net/h/i179.photobucket.com/albums/w316/Amaya_050/menneske-girl6.jpg
https://2img.net/h/i179.photobucket.com/albums/w316/Amaya_050/menneske-girl8.jpg
https://2img.net/h/i179.photobucket.com/albums/w316/Amaya_050/menneske-girl5.jpg

Kropsbygning: Sukii er og har altid været slank bygget, hendes hofter er ikke så store, men
fordi hendes talje er så slank som den er, så giver det hende dog alligevel nogle smukke former,
især omkring hendes smukke D-skål, det lyder måske som meget, men faktisk passer det godt
til hendes krop.. en smuk, velformet barm..

Tøj stil: Sukii har mange former for tøj stil.

Privat skole: Grundet hendes ’mor’ eller rettere Mr. Logan’s ’mor’ så går hun på en meget fin og
dyr privat skole, de har alle skole uniformer på, pigerne har en hvid skjorte – som har korte
ærmer om sommeren og lange om vinteren.. en mørke blå nederdel og en pæn jakke som passer
flot til, med skolens logo placeret på højre side.. de har flotte pæne laksko og meget lange
strømper, som stopper lige under knæ ende..

Hjemme: Sukii har enlig to hjem - det ene er hos Mr. Logan, hvor hun for det meste går i små
korte kjoler, hvor man gerne kan se hendes kavaler gang og hendes slanke læke, hvor at hvis hun
bukker sig kan hendes små fine trusser også ses.. (forklaring på dette i baggrunds historie) –
det andet hjem er hos Miss. Megan, hvor hun altid har utrolig smukke og lange kjoler på, ved
mindre hun kommer lige fra skole, så har hun sin uniform på..

Ude i byen: Når Sukii en sjælden gang i mellem er i byen med sine menneske venner om aftenen,
har hun altid lange cowboy bukser på, en top der ikke viser al for meget kavaler gang, gerne sved
bånd af den ene eller anden stil omkring sine håndled og så enten sin lange paryk på, eller en
paryk i samme farve, hvor håret dog er godt krøllet op..

Personlighed: Sukii er den meget rolige dog også meget smilende pige, hun er lærernes ønske
drøm, som altid laver sine lektier, en hver venindes bedste ven som støtter dem når noget er
galt – som dog også altid fortæller sandheden så folk ved hvor de har hende.. pigen som rødmer når
drengene flirter med hende, hvilket vil sige hun jo er sjov at drille på den måde.. – dog når alt
kommer til stykket, så er der ingen som rigtig kender pigen bag alle disse ansigter, pigen bag den
smilende, festlige positive pige, for inde bag det, ligger der en lille skræmt pige, en pige som igennem
de billeder hun tag og de digte hun skriver, fortæller omkring den frygte hun har og den sorg som
gemmer sig i hendes hjerte, dog er en af de eneste som har set alle disse ting, Mr. Logan som jo er
den eneste anden end hende selv, der har nøglen til det værelse, hvor hun har alle de ting..


Baggrunds info om din char.:

Baggrund ~ Menneske: Sarah blev født d. 2 Sep år 2015 af hendes menneskelige forældre.. hun har
et ønske barn, efter som hendes forældre havde kæmper i over seks år for at få et, men det var
svært for dem, efter som at hendes mor hade tabt alle de andre få måneder inde i graviditeten, så da
hun blev født mente alle det var et mirakel, så hendes kælenavn som nyfødt var Mirak.. hun startede i
skole som alle andre børn, men gik også til mange ting uden for skolen.. hun spillede violin som seks
årig, gik til spring gymnastik og svømning.. alt hun gik i gang med lykkedes for hende, hendes liv var
hvad man vel vil kalde en leg, indtil hun blev ti år……

”Det første fra mit liv jeg rigtig kan huske, var en aften jeg vågnede.. mine forældre havde været ude
og spise og jeg kunne høre min babysitter lige var gået hjem, for min far snakkede igen om at han
ikke kunne li hende, at hun virkede underlig og den mand som altid hentede hende var skræmmende
bleg.. jeg kan huske at jeg lod som om jeg sov, da min mor kom ind og kyssede mig på panden og
hviskede hun godt viste jeg ikke sov, men hun var glad for at hendes lille mælkepige var artig.. det var
bare et tåbeligt kaldenavn.. men det er ligegyldigt.. jeg faldt igen i søvn, men vågnede ved et skrig
som kom inden fra stuen.. noget faldt på gulvet.. jeg skyndte mig der ind, en mand stod bag min mor..
blodet gled ned at hendes hals som hun skreg.. hun skreg at jeg skulle løbe.. jeg kan huske, at den
vase jeg havde lavet i ler med min mor lå knust på gulvet.. en mand holdt min far fars op af væggen og..
min babysitter stod ved siden af.. jeg begyndte at skrige at de skulle lade mine forældre være og min
babysitter fik af vide hun skulle dræbe mig.. da hun kom imod mig flygtede jeg, jeg gemte mig inde i et
skab.. men hun fandt mig.. jeg troede virkelig jeg skulle dø, men det eneste hun gjorde var, at bide mig
i halsen og slap mig så.. jeg glemmer aldrig det hun hviskede til mig.. at jeg skulle være en god pige og
at hun ikke ville dræbe mig.. hun havde åbenbart taget min mors sølvhalskæde og hang den om min hals,
den gang forstod jeg ikke hvorfor hun havde handsker på, men det gør jeg i dag... hun gik og jeg blev
siddende helt stille i skabet.. der var så stille uden for, så stille jeg ikke ture gå ud.. dog hørte jeg så nogen
fodtrin inde fra stuen af.. jeg ved ikke hvorfor, men jeg forlod skabet og gik der ind.. min mor og far lå
begge på gulvet.. min mor så ud til at lide.. og min fars øjne var stadig åbne som han lå og rækkende
armen over mod hende.. men af en eller anden grund viste jeg godt at de ikke længere var i den levende
verden.. jeg så hen på den skikkelse som var i mit hjem, han var høj og skræmte mig mere end da jeg
hørte ordrerne at jeg skulle dø.. jeg kom meget hurtigt ind i et skab igen, jeg kan huske hvordan mine tåre
begyndte at løbe ned af mine kinder og tanken om at han var kommet for at dræbe mig, var det eneste
jeg rigtig havde i hovedet.. dørene blev åbnet og der stod han, han tog mig op til sig og jeg havde lyst til
at skrige, men da jeg så ind i hans øjne.. der var en underlig ro over ham, noget jeg kunne li tror jeg..
og i dag.. jeg bor hos den mand der fandt mig.. i skolen får alle afvide at han er min værge, min far.. Mr.
Logen som alle piger i min klasse savler over.. så har vi Miss. Megan.. en underlig kvinde i mit hoved,
men hun passer godt på både Mr. Logan og mig.. hun er som en mor, men jeg ved hun ikke er min, for
hun er Logan’s mor.. det er forvirrende ja, men det er klart når man som menneske lever hos to vampyre,
hvor den ene har overlevet de to første verdenskrige og den anden har overlevet anden verdenskrig.. ikke
at Logan taler meget om det, men da vi skulle skrive om det skolen, så var hun en stor inspiration og jeg
opdagede at hun faktisk er mere forstående, end hvad det sådan lige virker som.. Mr. Logan mener alle er
min far.. men for at være helt ærlig.. så er jeg ligeglad med a han er så meget ældre end mig.. jeg ville
ønske han ville kigge på mig og se andet end en pige han skal passe på.. jeg ville ønske han ville se mig for
den unge kvinde jeg er.. så jeg måske kunne få lov til at gøre andet for ham end blot at være en han kan
drikke fra, så han ikke behøver skade andre.. sidste gang jeg prøvede at vise ham det.. troede han jeg havde
været så træt at jeg var gået forkert.. ja sikkert, jeg er gået forkert og ligger kun i en underkjole i hans seng..
mænd er alle idioter om de er menneske eller vampyre.. men det er sådan mit liv er.. jeg har min familie
som kommer til at leve længe efter jeg dør.. en familie som beskytter mig med deres liv..”


Familie:
Far: Petro Jonhson
Mor: Celina Jonhson
Mr. Logan: ’værge’
Miss. Megan: ’sekundær mor’

Hurtighed:

Styrke – fysisk: 5

Styrke – physisk: 2

Syns evne: 9/3

Hørelse: 4

Lugte sans: 1

Empati: 7

Tempramang: 6

Ydre skønhed: 8
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 72
Join date : 28/08/10

Sarah Jonhson aka. Sukii ’Josie’ Tansiena Empty
IndlægEmne: Sv: Sarah Jonhson aka. Sukii ’Josie’ Tansiena   Sarah Jonhson aka. Sukii ’Josie’ Tansiena I_icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 6:07 pm

~~GODKENDT!!!!!~~
Tilbage til toppen Go down
http://queen-of-the-damned.vampire-legend.com
 
Sarah Jonhson aka. Sukii ’Josie’ Tansiena
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Miss. Megan ’Josie’ Saruki Tansiena Kepler.
» Toby S. Tansiena
» Wesley Saber og Haylin Tansiena's hjem - Downs Ave nr. 54

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Queen Of The Damned :: Profil info. :: Accepted Char's-
Gå til: