Queen Of The Damned
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Take place after the Queen have been killed.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Toby S. Tansiena

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 72
Join date : 28/08/10

Toby S. Tansiena Empty
IndlægEmne: Toby S. Tansiena   Toby S. Tansiena I_icon_minitimeFre Sep 03, 2010 3:38 pm

Gundlæggende info om din char.:

- Fulde navn: Mit navn Toby S. Tansiena (S= Saber).

- Kaldenavn: Mine kaldenavne er Toby og Tubbe.

- Alder: Jeg er 16 år gammel.

- Fødselsdag: jeg fylder år den 29 August.



Personlig indfo om din char.:

- Øjnfarve: Mine øjne er Grønne.

- Hårfarve: Mit hår er virkeligt brunt men har farvet det kuld sort og det har en længde på 15 cm.

- Hudfarve: Min hud er nu lettere bleg i det men jeg er heldig at det ikke er totalt bleg men også lidt sol på den.

- Kropsbygning: Jeg er ret slank men har nu tydelige muskler også, og en højde på 188 gør det ikke værst. Ikke nogle skader på mig ud over et langt ar der går ned af min ryg efter et uheld.

- Tøj stil: som lille var det jo min far og mor som valgte for mig, men nu er det for det meste sort, eller hvidt, eller rødt som jeg tager på, også for det meste tætsidende tøj jeg har, bortset fra mine hættetrøjer som er en smule store i det.

- Personlighed: Jeg vil sige jeg er en god dreng, men de fleste kalder mig en møgunge, og ret grov i munden nogle gange. Men nogle siger også jeg er et geni til drengestreger bare fordi jeg har en god fantasi, og er god til at lave tingene ordenligt og effektivt. Jeg er nu stærk nok psykisk men er skam også stærk fysisk, og træner da en gang imellem. Jeg er ret hurtigt tænkende og tænker for det meste meget, og kan godt komme med onde tanker og gode tanker til ting, men for det meste er jeg irriteret så det bliver onde tanker tit. Jeg kan utroligt godt lide smukke piger, altsår piger der falder i min smag, og er ikke bange for at sige min mening eller noget.



Baggrunds info om din char.:

- Baggrund ~ Menneske: Jeg var nu ganske normal som start, normal mor og far som elskede hinanden højt, og elskede mig højt. Da jeg kom ud af min mor som en lille baby. Jeg havde nu ret meget hår på hovedet da jeg blev født, og det gav min far og mor navnet 'Toby', for de kendte en anden som havde langt hår ved samme navn. Men jeg var nu ikke i en helt normal familie. Min mor og far kunne nemlig virkelig godt lide at bruge rigtig meget tid med hinanden og derfor blev jeg faktisk glemt nogle gange.. rettere sagt mange gange. Som lille dreng måtte jeg mange gange passe sig selv i timer og som jeg blev ældre og ælde blev jeg overlagt mere og mere til mig selv, imens mine forældre havde det sjovt 'sammen'. Jeg følte mig forladt, glemt, uønsket af mine egne forældre. Jeg begyndte at søge andre steder hen, jeg begyndte at søge ud af huset. Så langt væk fra livet med mor og far som muligt. Håret blev farvet fra brunt til kuld sort, og hele min stil var lagt sort. Jeg gik på gaden som 13 årig og prøvede at ryge alt lige fra normale sigareter til pot og hash lige fra en urtehave. 'Vennerne' var altid om mig da jeg var 'in' og havde røget godt. Og som 14 årig kom sprutten også ind i mit system, og jeg begyndte at drikke hjernen væk næsten. Men det var også som 14 årig at jeg var begyndt på at spille el-guitar, for der havde jeg fået en rigtig god veninde som havde vist mig noget andet end stoffer og alcohol for første gang. Musikkens verden. Rockens verden. Denne verden der pludselig trak og hev mig ind til sig og væk fra alt det anede, verden som lærte mig at udtrykke sig på en måde som også var godt for mig. Jeg droppede hurtigt sine 'normale venner' og fik selv skaffet sig el-guitar og forstærker og alt for alle de penge som ellers havde gået normalt til sprut og hash. Men fordi jeg var startet kunne jeg derfor ikke lade være med at ryge, og røg derfor bare så lidt som muligt, mens jeg øvede mig hver dag på sin el-guitar og fik meget hjælp af min veninde. To år var nu gået, veninden var der ikke mere, for hun var gået hen og blevet min kæreste, og vi havde et meget tæt forhold. Et forhold der nu ikke fandes mere da hun ikke kunne tage at jeg røg og nogle gange ikke kunne holde vandpiben i ro, da hun var kæmpe modstander af rygning, plus at hun var blevet godt og grundigt træt af migg og mine små lyster. Men jeg blev ved med el-guitaren, blev ved med at øve sig og spille, min næsten eneste glæde nu. Jeg husker nu engang da jeg var meget meget lille, fik jeg faktisk besøg af en anden end min far og mor, en som de kaldte tante, men hun lignede ikke helt far eller mor syntes jeg og derfor fandt det lidt underligt. Hun var så kold.

- Familie:
~ Far : Wesley Saber
~ Mor : Haylin Tansiena
~ 'Tante' : Miss Megan


-Talent:

-Hurtighed: 5

-Styrke – fysisk: 7

-Styrke – physisk: 7

-Syns evne: 3

-Hørelse: 3

-Lugte sans: 4

-Empati: 5

-Tempramang: 6

-Ydre skønhed: 5
Tilbage til toppen Go down
http://queen-of-the-damned.vampire-legend.com
Miss. Megan
Admin
Miss. Megan


Antal indlæg : 81
Join date : 30/08/10
Age : 34
Geografisk sted : By your side - where you'll never see me, in your shadows..

Toby S. Tansiena Empty
IndlægEmne: Sv: Toby S. Tansiena   Toby S. Tansiena I_icon_minitimeFre Sep 03, 2010 11:11 pm

~ GODKENDT ~

Velkommen til siden Toby.
Tilbage til toppen Go down
 
Toby S. Tansiena
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sarah Jonhson aka. Sukii ’Josie’ Tansiena
» Miss. Megan ’Josie’ Saruki Tansiena Kepler.
» Wesley Saber og Haylin Tansiena's hjem - Downs Ave nr. 54

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Queen Of The Damned :: Profil info. :: Accepted Char's-
Gå til: